Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.květen 16:46

Naše škola byla první v bývalém Sm kraji, která sestavovala rozvrhy pomocí počítače, tedy vypracovaného programu.

Ale myslím si, že stroj je stroj, že rozvrh sestavil, i když to často envyhovovalo návaznhostí předmětů, pokud jšlo o jejich náročnost. Ovlivňovalo to dělení jazyků, obsazení tělocvičny, tělocvik hoši, dívky., odborné učebny atd.

Samozřejmě stroj neumí myslet, takže po TV nasadil třeba MAT, pak cizí jazyk, někdy i na odpolední vyučování hlavní předměty.

Moc změn se nedalo dělat, i když už byl v provozu. Snad jem výměny učeben apod.

Když si v minulosti zástupce s jedním kolegou s rozvrhem doslova hráli, bylo to mnohem náročnější, ale přemýšleli u toho na rozdíl od PC., takže rozvrhy byly zpavidla přijatelnější.

PC sestaví, opaví i pravopis, ale ne vždy správmně – nerozlišuje …

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.květen 16:51

Naše škola byla první v bývalém Sm kraji, která sestavovala rozvrhy pomocí počítače, tedy vypracovaného programu.

Ale myslím si, že stroj je stroj, že rozvrh sestavil, i když to často nevyhovovalo návaznosií předmětů, pokud šlo o jejich náročnost. Ovlivňovalo to dělení jazyků, obsazení tělocvičny, tělocvik hoši, dívky., odborné učebny, střídání na oběd, povinně volitelné předměty, nepovinné předměty atd.

Samozřejmě stroj neumí myslet, takže po TV nasadil třeba MAT, pak cizí jazyk, někdy i na odpolední vyučování hlavní předměty.

Moc změn se nedalo dělat, i když už byl rozvrh v provozu. Snad jen výměny učeben apod.

Když si v minulosti zástupce s jedním kolegou s rozvrhem doslova hráli, přehazovali „čtverečky s předměty a vyučujícími“, bylo to mnohem náročnější, ale přemýšleli u toho na rozdíl od PC, takže rozvrhy byly zpavidla přijatelnější.

PC sestaví, opaví i pravopis, ale ne vždy správně – nerozlišuje , chybí tmu „lidskost“.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.květen 16:57

Naše škola byla první v bývalém Sm kraji, která sestavovala rozvrhy pomocí počítače, tedy vypracovaného programu.

Ale myslím si, že stroj je stroj, že rozvrh sestavil, i když to často nevyhovovalo návaznosti předmětů, pokud šlo o jejich náročnost. Ovlivňovalo to dělení jazyků, obsazení tělocvičny, tělocvik hoši, dívky., odborné učebny, střídání na oběd, povinně volitelné předměty, nepovinné předměty atd.

Samozřejmě stroj neumí myslet, takže po TV nasadil třeba MAT, pak cizí jazyk, někdy i na odpolední vyučování hlavní předměty.

Moc změn se nedalo dělat, i když už byl rozvrh v provozu. Snad jen výměny učeben apod.

Když si v minulosti zástupce s jedním kolegou s rozvrhem doslova hráli, přehazovali „čtverečky s předměty a vyučujícími“, bylo to mnohem náročnější, ale přemýšleli u toho na rozdíl od PC, takže rozvrhy byly zpavidla přijatelnější.

Nejhorší bylo, že každou hodinu se žáci stěhovali, nejčastějí ze sklepa či přízemí do 2. poschodí a naopak kvůli odborným učebnám. Na schodišti byl chaos, – jedni nahoru, druzí dolů, zpětně se dá říct, že všichni byli stále v pohybu.

PC sestaví, opraví i pravopis, ale ne vždy správně – nerozlišuje , chybí tmu „lidskost“.