Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.leden 17:10

Neberu. Udržuji si AKU a není problém. Když vidím, že je již slabá měním ji včas , protože vím , že v zimě jsou pak problémy. Jinak do servisu, ve kterém pracují podobní automechanici bych nedal ani koloběžku.

Kdyby jsi byl dobrý mechanik, měl by jsi vědět, že každé auto se chová jinak.
Škodovky nekupuji, nicméně vím, že i u některého druhu Fabie jsi auto již nenastartoval a musel jsi volat servis. Auta lepšího levelu to tak mají stále.
Je na to fígl, který ty ale neznáš. Před odpojením baterie připojíš na kabely alespoň plochou baterii, ta stačí udržovat řídící jednotku v pohotovosti a teprve potom odpojuješ baterii k výměně.

U každého auta, které má řídící jednotku, při odpojení baterky a znovu připojení dochází k resetu řídící jednotky. Ona se zase naučí sice jezdit, nicméně mělo by se auto nechat na volnoběh zahřát do provozní teploty a teprve potom vyjet. Nebo počítači šeptáš do ouška za jízdy kde je volnoběh. To neumím. Odblokování autorádia nestojí za řeč. To v jízdě nebrání.
Takže mistře mechaniku, každé auto to má jinak a tady je také každý jiný.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.leden 17:18

Neberu. Udržuji si AKU a zapalovaní ve 100% stavu. Pak není problém. Když vidím, že je již slabá, měním ji včas , protože vím , že v zimě jsou pak problémy. Jinak do servisu, ve kterém pracují podobní automechanici bych nedal ani koloběžku.

Kdyby jsi byl dobrý mechanik, měl by jsi vědět, že každé auto se chová jinak.
Škodovky nekupuji, nicméně vím, že i u některého druhu Fabie jsi auto již nenastartoval a musel jsi volat servis. Auta lepšího levelu to tak mají stále.
Je na to fígl, který ty ale neznáš. Před odpojením baterie připojíš na kabely alespoň plochou baterii, ta stačí udržovat řídící jednotku v pohotovosti a teprve potom odpojuješ baterii k výměně, pokud ti ji tam řídící jednotka dovolí dát.

U každého auta, které má řídící jednotku, při odpojení baterky a znovu připojení dochází k resetu řídící jednotky. Ona se zase naučí sice jezdit, nicméně mělo by se auto nechat na volnoběh zahřát do provozní teploty a teprve potom vyjet. Nebo počítači šeptáš do ouška za jízdy kde je volnoběh. To neumím. Odblokování autorádia nestojí za řeč. To v jízdě nebrání.
Takže mistře mechaniku, každé auto to má jinak a tady je také každý jiný.