Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.březen 13:02

Existuje Unie filmových distributorů – najdete v
http://www.ufd.cz/

Jedním z distributorů je např.
http://www.ae­rofilms.cz/o/
"Společnost Aerofilms je českou filmovou distribuční společností, která vznikla rozšířením aktivit dvou největších pražských artových kin – Aero a Světozor.

Aerofilms se orientuje na hodnotné a atraktivní hrané i dokumentární filmy, které bude na území České i Slovenské republiky distribuovat v kinech, na DVD a nabízet k televiznímu vysílání. Filmy distribuované pod hlavičkou Aerofilms pocházejí z nejrůznějších teritorií a neomezují se pouze na současnou tvorbu.

Při výběru filmů a jejich uvedení se Aerofilms spoléhá především na své dlouholeté zkušenosti z provozování úspěšných artových kin a na blízkost a znalost „svého“ publika. Detailní znalost lokálního prostředí usnadňuje společnosti Aerofilms výchozí pozici při jednáních s kiny a potenciálními partnery distribučních aktivit.

Aerofilms se podílí na zakládání speciální DVD edice, v nichž na český trh bude uvádět některá mimořádná filmová díla v nadstandardně kvalitním provedení."

Obecně o distribuci
"Jakmile je film dokončen, distributor ho dodá do kin a ta se postarají o to, aby se dostal k divákům. Distributorem je obvykle filmové studio, které film financovalo. Distributor naplánuje datum uvedení do kin, výrobu licenčních kopií, zařídí produkci kopií, jež se posílají těm, kdo film předvádějí, a vytvoří pro film marketingový a propagační program. Ten, kdo film promítá, si s distributorem dojedná podmínky o finančním podílu kina z daného filmu a předem zaplatí zálohu, aby si zajistil očekávaný hit.

Studio odpovídá rovněž za propagaci a publicitu filmu. Součástí tohoto procesu je průzkum trhu, reklamy (televize, rozhlas, tisk, internet atd.), trailery na téma „uvidíte v kinech“ v biografech, plakáty, lobbyistická avíza a propagační fotografie.

Úspěch filmu mnohdy začíná (nebo končí) u filmových kritiků.
Navzdory kritikům je však nejpádnější silou pro popularitu určitého filmu diváctvo. Veřejnost pak podle hvězd, jež ve snímku hrají, jeho tématu, režiséra, ročního období a kulturní atmosféry dané doby rozhodne, zda půjde film zhlédnout nebo nikoliv. Diváky ovlivňuje načasování (Čelisti se osvědčily jako letní trhák), chtějí určitý prvek povědomosti (Zamilovaný Shakespeare zabírá, ale Zamilovaný Marlowe by zřejmě zapadl) a posléze musí být vhodná doba i po kulturní stránce (snímek o homosexuálních kovbojích Zkrocená hora byl v roce 2005, kdy byl uveden, velmi úspěšný, ale před dvaceti lety by zřejmě zůstal vyhrazen kinům pro náročné diváky)." atdd.
https://cs.wi­kipedia.org/wi­ki/Tvorba_fil­mu

Chcete-lil víc informací najdete v odkazu
https://www.go­ogle.cz/search?q=I­luminace&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&e­i=sffnVqraGuL­SyAOT9LboAw#q=kdo+je+­v+%C4%8CR+dis­tributorem+fil­mu

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.březen 14:31

Existuje Unie filmových distributorů – najdete v
http://www.ufd.cz/

Jedním z distributorů je např.
http://www.ae­rofilms.cz/o/
"Společnost Aerofilms je českou filmovou distribuční společností, která vznikla rozšířením aktivit dvou největších pražských artových kin – Aero a Světozor.

Aerofilms se orientuje na hodnotné a atraktivní hrané i dokumentární filmy, které bude na území České i Slovenské republiky distribuovat v kinech, na DVD a nabízet k televiznímu vysílání. Filmy distribuované pod hlavičkou Aerofilms pocházejí z nejrůznějších teritorií a neomezují se pouze na současnou tvorbu.

Při výběru filmů a jejich uvedení se Aerofilms spoléhá především na své dlouholeté zkušenosti z provozování úspěšných artových kin a na blízkost a znalost „svého“ publika. Detailní znalost lokálního prostředí usnadňuje společnosti Aerofilms výchozí pozici při jednáních s kiny a potenciálními partnery distribučních aktivit.

Obecně o distribuci
"Jakmile je film dokončen, distributor ho dodá do kin a ta se postarají o to, aby se dostal k divákům. Distributorem je obvykle filmové studio, které film financovalo. Distributor naplánuje datum uvedení do kin, výrobu licenčních kopií, zařídí produkci kopií, jež se posílají těm, kdo film předvádějí, a vytvoří pro film marketingový a propagační program. Ten, kdo film promítá, si s distributorem dojedná podmínky o finančním podílu kina z daného filmu a předem zaplatí zálohu, aby si zajistil očekávaný hit.

Studio odpovídá rovněž za propagaci a publicitu filmu. Součástí tohoto procesu je průzkum trhu, reklamy (televize, rozhlas, tisk, internet atd.), trailery na téma „uvidíte v kinech“ v biografech, plakáty, lobbyistická avíza a propagační fotografie.

Úspěch filmu mnohdy začíná (nebo končí) u filmových kritiků.
Navzdory kritikům je však nejpádnější silou pro popularitu určitého filmu diváctvo. Veřejnost pak podle hvězd, jež ve snímku hrají, jeho tématu, režiséra, ročního období a kulturní atmosféry dané doby rozhodne, zda půjde film zhlédnout nebo nikoliv. Diváky ovlivňuje načasování (Čelisti se osvědčily jako letní trhák), chtějí určitý prvek povědomosti (Zamilovaný Shakespeare zabírá, ale Zamilovaný Marlowe by zřejmě zapadl) a posléze musí být vhodná doba i po kulturní stránce (snímek o homosexuálních kovbojích Zkrocená hora byl v roce 2005, kdy byl uveden, velmi úspěšný, ale před dvaceti lety by zřejmě zůstal vyhrazen kinům pro náročné diváky)." atdd.
https://cs.wi­kipedia.org/wi­ki/Tvorba_fil­mu

Chcete-lil víc informací najdete v odkazu
https://www.go­ogle.cz/search?q=I­luminace&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&e­i=sffnVqraGuL­SyAOT9LboAw#q=kdo+je+­v+%C4%8CR+dis­tributorem+fil­mu