Odpověděl/a – 2.březen 16:40
Důvodů bylo víc. Nedbání varování, vysoká rychlost, chybějící
dalekohled, reverzace turbíny a po srážce s ledovcem nemožnost radiového
spojení a nepochopení světlic na Californianu.
Jak je v dokumentu ukázáno, nýty neměly potřebnou pevnost, spoje se
potrhaly až po šestou přepážku a s tím se nepočítalo. Kdyby nýty byly
v pořádku, voda by se nedostala za pátou a šestou přepážku s loď by se
nepotopila.
Odpověděl/a – 3.březen 0:16
Důvodů bylo víc. Nedbání varování, vysoká rychlost, chybějící
dalekohled, reverzace turbíny a po srážce s ledovcem nemožnost radiového
spojení a nepochopení světlic na Californianu.
Jak je v dokumentu ukázáno, nýty neměly potřebnou pevnost, spoje se
potrhaly až po šestou přepážku a s tím se nepočítalo. Kdyby nýty byly
v pořádku, voda by se nedostala za pátou a šestou přepážku a loď by se
nepotopila.