anonym
Odpověděl/a – 31.leden 14:30
jestli máš měřák, tak zkus změřit při zátěži startováním. nesmí ukazovat méně než 10V. pak je mrtvá a já kupuji několik let do svých aut jen Varta. cena vs. kvalita. tady máš konfigurátor pro svůj vůz: http://www.autobaterie-varta.net/konfigurator/
anonym
Odpověděl/a – 31.leden 14:35
jestli máš měřák, tak zkus změřit při zátěži startováním. nesmí ukazovat méně než 10V. pak je mrtvá a já kupuji několik let do svých aut jen Varta. cena vs. kvalita. tady máš konfigurátor pro svůj vůz: http://www.autobaterie-varta.net/konfigurator/
možná Ti málo dobíjí alternátor, ten má dobíjet minimálně 14,5V. to se dá také změřit. sám mám v autě takovou vychytávku a to voltmetr v podobě displeje, který jsem si umístil do výřezu v tapecu nad zpětným zrcátkem a připojil na int.světlo. mám stálou kontrolu. dá se to pořídit i do zásuvky zapalovače https://www.alza.cz/maly-digitalni-voltmetr-do-autozasuvky-12-24-v-cerna-d3037363.htm?kampan=adw1_dsa-alza&gclid=CjwKEAiA_ra1BRDV-byb_aDqpQoSJAA-ofB93IFuT871ixyHSQLp9QjBKzPd96a3y-kE33JEGP1nyRoCZOfw_wcB ale ten můj displej je originálnější 🙂