Odpověděl/a – 9.leden 10:39
Prodejce MUSÍ VŽDY PŘIJMOUT ZBOŽÍ V ZÁRUCE DO REKLAMACE, ať se jedná
o sebevětší blbost.
Pokud zákazník nesouhlasí s výsledkem reklamačního řízení, má
možnost svá hájit právní cestou.
K tomu tazatelovu případu : Jsem přesvědčen, že pokud prodejce vrátí
fotoaparát z reklamace zpět s výsledkem <zamítnuto, nejedná se
o závadu, nýbrž o vlastnost výrobku>, tak kupujícímu nezbyde nic
jiného, než shánět znalecké posudky a roky se soudit.
Odpověděl/a – 9.leden 10:40
Prodejce MUSÍ VŽDY PŘIJMOUT ZBOŽÍ V ZÁRUCE DO REKLAMACE, ať se jedná
o sebevětší blbost.
Pokud zákazník nesouhlasí s výsledkem reklamačního řízení, má
možnost svá práva hájit právní cestou.
K tomu tazatelovu případu : Jsem přesvědčen, že pokud prodejce vrátí
fotoaparát z reklamace zpět s výsledkem <zamítnuto, nejedná se
o závadu, nýbrž o vlastnost výrobku>, tak kupujícímu nezbyde nic
jiného, než shánět znalecké posudky a roky se soudit.