Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.leden 10:39

Prodejce MUSÍ VŽDY PŘIJMOUT ZBOŽÍ V ZÁRUCE DO REKLAMACE, ať se jedná o sebevětší blbost.
Pokud zákazník nesouhlasí s výsledkem reklamačního řízení, má možnost svá hájit právní cestou.
K tomu tazatelovu případu : Jsem přesvědčen, že pokud prodejce vrátí fotoaparát z reklamace zpět s výsledkem <zamítnuto, nejedná se o závadu, nýbrž o vlastnost výrobku>, tak kupujícímu nezbyde nic jiného, než shánět znalecké posudky a roky se soudit.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.leden 10:40

Prodejce MUSÍ VŽDY PŘIJMOUT ZBOŽÍ V ZÁRUCE DO REKLAMACE, ať se jedná o sebevětší blbost.
Pokud zákazník nesouhlasí s výsledkem reklamačního řízení, má možnost svá práva hájit právní cestou.
K tomu tazatelovu případu : Jsem přesvědčen, že pokud prodejce vrátí fotoaparát z reklamace zpět s výsledkem <zamítnuto, nejedná se o závadu, nýbrž o vlastnost výrobku>, tak kupujícímu nezbyde nic jiného, než shánět znalecké posudky a roky se soudit.