Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.leden 11:59

Četla jsem, že Mountfieldu poklesly tržby, takže se snaží svou reklamou co nejvíce upoutat nejen diváky mužského pohlaví různého věku …

Reklama má několik minut na to, aby získala pozornost svého kterékoliv potenciálního zákazníka a aby ho zaujala natolik, aby sdělení vzal na vědomí.

Proto se stalo, že Beďa Trávníček představil svou manželku a dceru. Aby reklama splnial svůj účel, cíleně se zaměřila na vnady obou ženských partnerek. Nejdou ignorovat, určitě vzbuzují diskuzi, emoce, ale přesto jsou tolerantní k nákupům svého manžela.

Možná kvůli tomu si diváci reklamu víc zapamatují, přemýšlejí o ní, diskutují a třeba se rozhodnou i koupit. … …

Muži přece častěji pracují se sekačkami, pilou, traktorem atd., ale s koupí by měla souhlasit i rodina. No, nekup to, když je sleva …

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.leden 19:52

Četla jsem, že Mountfieldu poklesly tržby, takže se snaží svou reklamou co nejvíce upoutat nejen diváky mužského pohlaví různého věku …

Reklama má krátký vymezený čas na to, aby potenciálního zákazníka upoutala tím, že zbystří jeho pozornost, případně ho zaujme, že se začne o nabízený předmět zajímat.

Proto se stalo, že Beďa Trávníček představil svou manželku a dceru. Aby reklama splnial svůj účel, cíleně se zaměřila na vnady obou ženských partnerek. Nejdou ignorovat, určitě vzbuzují diskuzi, emoce, ale přesto jsou tolerantní k nákupům svého manžela.

Možná kvůli tomu si diváci reklamu víc zapamatují, přemýšlejí o ní, diskutují a třeba se rozhodnou i koupit. … …

Muži přece častěji pracují se sekačkami, pilou, traktorem atd., ale s koupí by měla souhlasit i rodina. No, nekup to, když je sleva …

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.leden 19:59

Četla jsem, že Mountfieldu poklesly tržby, takže se snaží svou reklamou co nejvíce upoutat nejen diváky mužského pohlaví různého věku …

Reklama má krátký vymezený čas na to, aby potenciálního zákazníka upoutala tím, že zbystří jeho pozornost, případně ho přiměje k tomu, že se začne o nabízený předmět zajímat.

Proto se stalo, že Beďa Trávníček představil svou manželku a dceru. Aby reklama splnila svůj účel, zacílila na vnady obou ženských partnerek. Není možné je ignorovat, určitě vyvolávají diskuzi, vzbuzují emoce, ale přesto je vidět, že jsou tolerantní k nákupům svého manžela.

Možná i kvůli tomu si diváci reklamu spíš zapamatují, přemýšlejí o ní, diskutují a třeba se rozhodnou i koupit. … …

Muži přece častěji pracují se sekačkami, pilou, traktorem atd., ale s koupí by měla souhlasit i rodina. No, nekup to, když je sleva …