Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.prosinec 13:27

To já zase vím, o čem píšeš. Bohužel ale fakt netuším o čem ta reklama je. Mnohokrát jsem ji zaznamenal, ale fakt jen zaslechl, protože současně s díváním na TV pracuju na PC a při reklamně se TV nevěnuju vůbec. Ale tahle reklama je dalším důkazem faktu, že dnešní reklamy nestojí za nic a jsou v zásadě dvojího druho. Buď jsou tak nesnesitelně otřesné, že si člověk chtě nechtě zapamatuje produkt. Ne proto, že by jej produkt zaujal, ale spíš proto, jaká firma byla tak slabomyslná, že si „tohle“ objednala. A pak jsou reklamy typu co jsi zmínil ty, že kdyby byly na letenky, auta anebo třeba mobil tak by to vlastně bylo použitelné, protože všechno zkracuje vzdálenost mezi lidmi a té písničce by to odpovídalo. Jenže nynější reklamky se zaměří na nesmyslnou vatu a produkt nikterak významně nevyzdvihují. Chy­ba.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.prosinec 13:30

To já zase vím, o čem píšeš. Bohužel ale fakt netuším o čem ta reklama je. Mnohokrát jsem ji zaznamenal, ale fakt jen zaslechl, protože současně s díváním na TV pracuju na PC a při reklamně se TV nevěnuju vůbec. Ale tahle reklama je dalším důkazem faktu, že dnešní reklamy nestojí za nic a jsou v zásadě dvojího druhu. Buď jsou tak nesnesitelně otřesné, že si člověk chtě nechtě zapamatuje produkt. Ne proto, že by jej produkt zaujal, ale spíš proto, jaká firma byla tak slabomyslná, že si „tohle“ objednala. A pak jsou reklamy typu co jsi zmínil ty, že kdyby byly na letenky, auta anebo třeba mobil tak by to vlastně bylo použitelné, protože všechno zkracuje vzdálenost mezi lidmi a té písničce by to odpovídalo. Jenže nynější reklamy se zaměří na nesmyslnou vatu a produkt nikterak významně neprosazují, maximálně v rámci spotu kde produkt sám ani nefiguruje ukáží logo, v nejhorším logo ukážou až nakonec. Chyba.