Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.říjen 14:57

Ale úřady vědí…
😉
Takové auto už nikdy nepřihlásíš ani nepřestavíš – papírově ´neexistuje´…
Můžeš ho leda:

  • použít na náhradní díly
  • používat na ´soukromých´ pozemcích (závody etc)
  • prodat/věnovat někomu, kdo ´papíry´ neřeší (možná v Albánii by byl zájem)

Pokud jsi auto koupil s tím, že jej zprovozníš a budeš běžně používat – bohužel, nelze.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.říjen 15:17

Ale úřady vědí…
😉
Takové auto už nikdy nepřihlásíš ani nepřestavíš – papírově ´neexistuje´…
Můžeš ho leda:

  • použít na náhradní díly
  • používat na ´soukromých´ pozemcích (závody etc)
  • prodat/věnovat někomu, kdo ´papíry´ neřeší (možná v Albánii by byl zájem)

Pokud jsi auto koupil s tím, že jej zprovozníš a budeš běžně používat – bohužel, nelze.
_____________­_________________

„předělat“ co?
Základem jsou papíry na stejný typ (i motorizaci apod.! – motor taky nelze jen tak ´přehodit´).
Pokud je seženeš, musíš jakoby opravit to auto, na něž máš papíry (nelze vyměnit kastli, na kterou papíry nemáš!) – tedy vyměnit vše, na čem je to VIN, k němuž máš doklady…
K tomu musí sedět vše ostatní, co je v TP napsaný (jinak neprojdeš STK)…
___
Stojí Octa 2005 za takovouhle štrapáci??
😉

___
Příště nezakládej další otázku, ale použij Doplnění nebo Diskusi – vidíš, už tu tvou druhou otázku někdo máznul…
😉