Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.říjen 7:52

Vždy je vhodné si předem přečíst jejich obchodní podmínky a reklamece. A právě v oddílu „vrácení zboží“ mají podstatnou odchylku od Občanského zákoníku – cituji
Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete ho vrátit, nejpozději však do 7 dní od data převzetí zboží zákazníkem.Zároveň jste povinen nás o této události informovat – telefonicky, e-mailem. Pokud nás ebudete předem informovat, zásilka nebude převzata. Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem a po doručení tohoto zboží (na adresu prodávajícího) přijat. Zboží na výměnu nám neposílejte dobírkou!!! V tomto případě nebude váš požadavek vyřízen. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité, kompletní, v původním nepoškozeném balení a s dokladem o koupi.

Ty odchylky jsou 7 dnů místo 14, předem dát vědět a pak poslat, původní obal a další.Občanský zákoník říká " vrátit do 14 dnů" přičemž je rozhodující datum podání a ne dodání a povinnost předem informavat předem spotřebiteli neukládá. Rovněž původní obal není rozhodující. Vrací se zboží a ne jeho obal. Vidíte ten pokus o oklamání zákazníka. Proto doporučujeme u obchodů, které si účelově mění zákon ve svůj prospěch , velkou opatrnost.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.říjen 7:54

Vždy je vhodné si předem přečíst jejich obchodní podmínky a způsob reklamace či vrácení. A právě v oddílu „vrácení zboží“ mají podstatnou odchylku od Občanského zákoníku – cituji
Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete ho vrátit, nejpozději však do 7 dní od data převzetí zboží zákazníkem.Zároveň jste povinen nás o této události informovat – telefonicky, e-mailem. Pokud nás ebudete předem informovat, zásilka nebude převzata. Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem a po doručení tohoto zboží (na adresu prodávajícího) přijat. Zboží na výměnu nám neposílejte dobírkou!!! V tomto případě nebude váš požadavek vyřízen. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité, kompletní, v původním nepoškozeném balení a s dokladem o koupi.

Ty odchylky nařp. jsou 7 dnů místo 14, předem dát vědět a pak poslat, původní obal a další.Občanský zákoník říká " vrátit do 14 dnů" přičemž je rozhodující datum podání a ne dodání a povinnost předem informavat předem spotřebiteli neukládá. Rovněž původní obal není rozhodující. Vrací se zboží a ne jeho obal. Vidíte ten pokus o oklamání zákazníka. Proto doporučujeme u obchodů, které si účelově mění zákon ve svůj prospěch , velkou opatrnost.