Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.srpen 12:53

Prodejce je povinen zákazníka o datumu a způsobu vyřízení reklamace informovat…
😉
Pokud ti „prodavačka dala číslo aby sis zavolal do prodejny“ – nijak to prodejce nezbavuje povinnosti tě informovat…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.srpen 12:55

Prodejce je povinen zákazníka o datumu a způsobu vyřízení reklamace informovat…
😉
Pokud ti „prodavačka dala číslo aby sis zavolal do prodejny“ – nijak to prodejce nezbavuje povinnosti tě informovat…
_____________­___________________
Cituji:
"Stanoví-li zákon o ochraně spotřebitele lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; tím zabrání vzniku nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady. "
(Podle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009, ze dne 27. 7. 2011)