Odpověděl/a – 18.srpen 12:53
Prodejce je povinen zákazníka o datumu a způsobu vyřízení reklamace
informovat…
😉
Pokud ti „prodavačka dala číslo aby sis zavolal do prodejny“ – nijak
to prodejce nezbavuje povinnosti tě informovat…
Odpověděl/a – 18.srpen 12:55
Prodejce je povinen zákazníka o datumu a způsobu vyřízení reklamace
informovat…
😉
Pokud ti „prodavačka dala číslo aby sis zavolal do prodejny“ – nijak
to prodejce nezbavuje povinnosti tě informovat…
________________________________
Cituji:
"Stanoví-li zákon o ochraně spotřebitele lhůtu 30 dnů k vyřízení
reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže
v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí
spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; tím zabrání vzniku
nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady. "
(Podle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009, ze dne
27. 7. 2011)