Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.srpen 14:24

…„Fabia II Combi“… vypovídá o motoru jen o něco málo víc, než že to auto je zelený…
😉
Jo – nadbytek oleje může způsobit problém, dokonce značný problém…
Na druhou stranu – pokud je hladina oleje (v klidovém stavu) těsně u rysky (shora či zdola, to je jedno), nemělo by to vadit…
Ale vliv může mít i to, zda motor olej žere, kolik má najeto (v jakém je stavu), kolik ujel od výměny oleje…
😉
Vzhledem k formulaci dotazu bych doporučil servis – a nemyslím to ve zlém…
😉

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.srpen 12:38

…„Fabia II Combi“… vypovídá o motoru jen o něco málo víc, než že to auto je zelený…
😉
Jo – nadbytek oleje může způsobit problém, dokonce značný problém…
Na druhou stranu – pokud je hladina oleje (v klidovém stavu) těsně u rysky (shora či zdola, to je jedno), nemělo by to vadit…
Ale vliv může mít i to, zda motor olej žere, kolik má najeto (v jakém je stavu), kolik ujel od výměny oleje…
😉
Vzhledem k formulaci dotazu bych doporučil servis – a nemyslím to ve zlém…
😉
_____________­________________
DceFR – no jo, ale uvědom si, že do Fabky II se montují různé motory (zážehové, vznětové, různé objemy…) – takže tato informace je opravdu k ničemu… Různé motory nejsou stejné ani pokud jde o jejich údržbu…
A taky si uvědom, že „novější“ je nepodstatné – některá 10 let stará auta nemají najeto 50 tisíc, některá stará 3 roky mají najeto 300 tisíc…
___
Příště – abys dostal relevantní odpovědi, prostě uveď dostatečné údaje o motoru

  • a nebo se obrať na ten servis…

😉