Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.červenec 19:51

Já ano a zaslechla opakovaně tuto informaci z TV zpráv (sledovaných ve vedlejší místnosti rodinným příslušníkem, ČT24 atd.).

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.červenec 20:25

Já ano a zaslechla opakovaně tuto informaci z TV zpráv (sledovaných ve vedlejší místnosti rodinným příslušníkem, ČT24 atd., natočila to kamera. Projela 2 auta. Polský řidič zůstal zaklíněn na kolejích a nikdo nechápe, proč včas popojetím neurazil závoru…).
Problém je kromě neukázněnosti řidičů asi i jinde!
Např. v Itálii nenajdete jediný železniční přejezd! Nikde se nekříží železnice se silnicí! Všude je nadjezd nebo podjezd.
Tam, kde jezdí Pendolino by to měla být samozřejmost.

Otázkou je, zda rychlé (předražené) vlaky typu Pendolina jsou pro naši členitou a hornatou zemi vhodné… Příliš mnoho zatáček, cestující trpící kinetozou mají stejný problém jako v autobusech či autech na zadních sedadlech.
Pokud jedete s pořádným kufrem či cestovní taškou, nemáte kam dát zavazadlo (v úzké uličce překáží).
Ve vagoně je to jako na Václaváku nebo v „židovské škole“ ;)

Možná by místo závor a signalizační výstrahy mohly před přejezdem vyjíždět ze země zábrany, které žádné auto, kolo nebo chodec nepřekoná (pořádné hřeby /příklad z USA, Afriky – poplatek, dokud nezaplatíš, nezajedou/ aj. překážky – jako"tyče" u hotelů při vjezdu na jejich parkoviště).
Když už je na přejezdu kamera, mohlo by tam být čidlo, které při zaznamenání překážkyna kolejích přeruší přívod el. proudu do trolejí).