Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.červenec 18:28

Odvolejte se na obchodní podmínky, ve kterých musí být napsáno, že je možné zboží do 14 dnů od zakoupení vrátit, nebo vyměnit (výměna, je vždy jednoduší). Ale podmínkou je zboží dodat v originálním balení (rozbalené ,ale včetně každého „pytlíku/sáčku“ hodně prodejců to vyžaduje).

Pokud je to menší obchůdek a nebo Electroworld (kterému se občas „nechce“), můžete povyhrožovat kontaktováním SOS (Sdružení ochrany spotřebitele)

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.červenec 18:46

Odvolejte se na obchodní podmínky, ve kterých musí být napsáno, že je možné zboží do 14 dnů od zakoupení vrátit, nebo vyměnit (výměna, je vždy jednoduší). Ale podmínkou je zboží dodat v originálním balení (rozbalené ,ale včetně každého „pytlíku/sáčku“ hodně prodejců to vyžaduje).

Pokud je to menší obchůdek a nebo Electroworld (kterému se občas „nechce“), můžete povyhrožovat kontaktováním SOS (Sdružení ochrany spotřebitele)
Doplňuji:
U nás v práci (inTec – bývalá IntegraCzech) to fungovalo i když si někdo něco koupil na pobočce a na pobočce to zase vyměnil, popřípadně to tak funguje i v prodejně Albert (bývalá hypernova) kdy jsem takto 3.3.2010 vracel televizy.

Tak jsme se poptal a Miroslavst má pravdu (nikdo není neomylný ani já ne), zboží od zákazníka převzít a vrátit peníze, nebo vyměnit musí pouze internetový prodejci. V kameném obchodě ta možnost je taky, ale obchodník to může odmítnout(ale i přijmout). A někteří jako eletroworld to mají uvedené v reklamačním řádě (že je možnost zboží vrátit i při koupi v kameném obchodě) takže zaleží jak kde, reklamační řád tesca jsem nenašel takže těžko říct, zkusit se to může.