Odpověděl/a – 15.červenec 12:12
Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.
Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití
přeeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde
o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu
nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých uživatelů. To
považují za prohřešek proti pravidlům, snahu o osobité vyjádření
atd.
V těsnopisu platilo, piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím:
piš, jak mluvíš, bohužel. .
Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“.
U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.
Odpověděl/a – 15.červenec 12:13
Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů, především v otázkách. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.
Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití
přeeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde
o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu
nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých uživatelů. To
považují za prohřešek proti pravidlům, snahu o osobité vyjádření
atd.
V těsnopisu platilo, piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím:
piš, jak mluvíš, bohužel. .
Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“.
U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.
Odpověděl/a – 15.červenec 12:17
Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů, především v otázkách. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.
Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití
přeeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde
o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu
nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých uživatelů. To
považují za prohřešek proti pravidlům, nebo snad o snahu být osobitý?
d.
V těsnopise platil: piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím: piš,
jak mluvíš, bohužel.
Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak jde o vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“. Také velké množství zpráv SMS.
U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty, tedy slovosled – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.
Odpověděl/a – 15.červenec 12:19
Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů, především v otázkách. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.
Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití
přeeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde
o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu
nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých u nesprávnou
snahu být „osobit“?.
V těsnopise platil: piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím: piš,
jak mluvíš, bohužel.
Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak jde o vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“. Také velké množství zpráv SMS.
U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty, tedy slovosled – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.
Odpověděl/a – 15.červenec 12:31
Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů, především v otázkách. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.
Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití
přeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde
o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu
nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých u nesprávnou
snahu být „osobit“?.
V těsnopise platil: piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím: piš,
jak mluvíš, bohužel.
Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak jde o vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“. Také velké množství zpráv SMS.
U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty, tedy slovosled – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.
Odpověděl/a – 15.červenec 14:45
Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů, především v otázkách. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.
Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití
přeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde
o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu
nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých u nesprávnou
snahu být „osobit“?.
V těsnopise platil: piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím: piš,
jak mluvíš, bohužel.
Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak jde o vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“. Také velké množství zpráv SMS.
U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty, tedy slovosled – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.
Ale píši obecně o chybách na internetu.