Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 12:12

Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.

Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití přeeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých uživatelů. To považují za prohřešek proti pravidlům, snahu o osobité vyjádření atd.
V těsnopisu platilo, piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím: piš, jak mluvíš, bohužel. .

Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“.

U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 12:13

Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů, především v otázkách. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.

Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití přeeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých uživatelů. To považují za prohřešek proti pravidlům, snahu o osobité vyjádření atd.
V těsnopisu platilo, piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím: piš, jak mluvíš, bohužel. .

Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“.

U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 12:17

Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů, především v otázkách. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.

Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití přeeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých uživatelů. To považují za prohřešek proti pravidlům, nebo snad o snahu být osobitý? d.
V těsnopise platil: piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím: piš, jak mluvíš, bohužel.

Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak jde o vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“. Také velké množství zpráv SMS.

U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty, tedy slovosled – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 12:19

Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů, především v otázkách. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.

Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití přeeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých u nesprávnou snahu být „osobit“?.
V těsnopise platil: piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím: piš, jak mluvíš, bohužel.

Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak jde o vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“. Také velké množství zpráv SMS.

U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty, tedy slovosled – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 12:31

Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů, především v otázkách. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.

Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití přeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých u nesprávnou snahu být „osobit“?.
V těsnopise platil: piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím: piš, jak mluvíš, bohužel.

Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak jde o vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“. Také velké množství zpráv SMS.

U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty, tedy slovosled – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 14:45

Nejde jen o otazník a vykřičník, ale absenci interpunkce a nedodržování pravopisu velkých písmen nejen na začátku, ale i u vlastních názvů, především v otázkách. V psaném projevu je jasné, že stejně jako tečka, otazník i vykřičník se dělají těsně za posledním písmen, u psaní na PC to platí stejně. Neuvažují? Nevím.

Beru, že někteří mladí neumí velké písmeno (použití přeřaďovače) napsat, nebo je nepovažují za důležité, takže občas jde o chyby neúmyslné, jindy z nedbalosti, snahy předvést se.. Ale nechápu nerespektování pravidel psaní velkých písmen u dospělých u nesprávnou snahu být „osobit“?.
V těsnopise platil: piš, jak slyšíš. Zde se často setkáme s tím: piš, jak mluvíš, bohužel.

Kromě četby bude problém v tom, že teoretická výchova ve školách nemá dostačují vliv na vytváření automatických návyků, které jsou k zvládnutí pravopisu potřebné. Stejně tak jde o vliv internetu, který se pravoopisnými pravidly nějak „nesvazuje“. Také velké množství zpráv SMS.

U interpunkce jde spíš o neznalost, chybnou skladbu věty, tedy slovosled – ve škole podceňovaný větný rozbor atd.

Ale píši obecně o chybách na internetu.