Odpověděl/a – 2.červenec 10:17
( Značka Kostelecké uzeniny za těch téměř 100 let (založena 1917)
prošla mnoha změnami, ale stále si zachovává svoji tvář. Logo,
zobrazující labužníka – pána střední vrstvy, který si vychutnává
kostelecký párek, v těch časech opravdovou českou delikatesu uznávanou
i ve Vídni, vzniklo v období rozkvétající secese.
V 50. letech byly ze starého loga odstraněny dvě sliny kapající
jedlíkovi z úst.
Oobchodní ředitel Kosteleckých uzenin. c publikaci Kostelce v Kostelci se
uvádí: „Tradiční logo firmy používané doroku 1948 bylo po roce
1989 znovu obnoveno."
Další informace o vývoji reklamy atd. jsou v odkazu na práci
Katedra marketingových komunikací
SEMINÁRNÍ PRÁCE: HISTORIE PROPAGAČNÍCH PROSTEDKŮ SPOLEČNOSTI
KOSTELECKÉ UZENINY
Datum zpracování: 14. listopadu 2010
Martina Brtnická, 3. ročník
Odpověděl/a – 2.červenec 10:30
Na logu je muž, který jí kostelecký párek. Nic víc, nic míň. Čistému vše čisté – takže autorům loga určitě nešlo o nějaké dvojsmyslné vyjádření …
„Značka Kostelecké uzeniny za těch téměř 100 let (založena 1917)
prošla mnoha změnami, ale stále si zachovává svoji tvář. Logo,
zobrazující labužníka – pána střední vrstvy, který si vychutnává
kostelecký párek, v těch časech opravdovou českou delikatesu uznávanou
i ve Vídni, vzniklo v období rozkvétající secese.
V 50. letech byly ze starého loga odstraněny dvě sliny kapající
jedlíkovi z úst.
Oobchodní ředitel Kosteleckých uzenin. c publikaci Kostelce v Kostelci se
uvádí: „Tradiční logo firmy používané doroku 1948 bylo po roce
1989 znovu obnoveno.“
Další informace o vývoji reklamy atd. jsou v odkazu na práci
Katedra marketingových komunikací
SEMINÁRNÍ PRÁCE: HISTORIE PROPAGAČNÍCH PROSTEDKŮ SPOLEČNOSTI
KOSTELECKÉ UZENINY
Datum zpracování: 14. listopadu 2010
Martina Brtnická, 3. ročník
Odpověděl/a – 2.červenec 10:30
Na logu je muž, který jí kostelecký párek. Nic víc, nic míň. Čistému vše čisté – takže autorům loga určitě nešlo o nějaké dvojsmyslné vyjádření …
„Značka Kostelecké uzeniny za těch téměř 100 let (založena 1917)
prošla mnoha změnami, ale stále si zachovává svoji tvář. Logo,
zobrazující labužníka – pána střední vrstvy, který si vychutnává
kostelecký párek, v těch časech opravdovou českou delikatesu uznávanou
i ve Vídni, vzniklo v období rozkvétající secese.
V 50. letech byly ze starého loga odstraněny dvě sliny kapající
jedlíkovi z úst.
Oobchodní ředitel Kosteleckých uzenin. c publikaci Kostelce v Kostelci se
uvádí: „Tradiční logo firmy používané doroku 1948 bylo po roce
1989 znovu obnoveno.“
Další informace o vývoji reklamy atd. jsou v odkazu na práci
Katedra marketingových komunikací
SEMINÁRNÍ PRÁCE: HISTORIE PROPAGAČNÍCH PROSTEDKŮ SPOLEČNOSTI
KOSTELECKÉ UZENINY
Datum zpracování: 14. listopadu 2010
Martina Brtnická, 3. ročník
Odpověděl/a – 2.červenec 10:43
Na logu je muž, který jí kostelecký párek. Nic víc, nic míň. Čistému vše čisté – takže autorům loga určitě nešlo o nějaké dvojsmyslné vyjádření, jak někteří reklamu berou.
Spíš jde ale o klamavou reklamu, protože dnes málokterý párek křupne, je plný všelijakých separátů.
„Značka Kostelecké uzeniny za těch téměř 100 let (založena 1917)
prošla mnoha změnami, ale stále si zachovává svoji tvář. Logo,
zobrazující labužníka – pána střední vrstvy, který si vychutnává
kostelecký párek, v těch časech opravdovou českou delikatesu uznávanou
i ve Vídni, vzniklo v období rozkvétající secese.
V 50. letech byly ze starého loga odstraněny dvě sliny kapající
jedlíkovi z úst.
Oobchodní ředitel Kosteleckých uzenin. c publikaci Kostelce v Kostelci se
uvádí: „Tradiční logo firmy používané doroku 1948 bylo po roce
1989 znovu obnoveno.“
Další informace o vývoji reklamy atd. jsou v odkazu na práci
Katedra marketingových komunikací
SEMINÁRNÍ PRÁCE: HISTORIE PROPAGAČNÍCH PROSTEDKŮ SPOLEČNOSTI
KOSTELECKÉ UZENINY
Datum zpracování: 14. listopadu 2010
Martina Brtnická, 3. ročník