Odpověděl/a – 10.červen 14:55
Přestup na jinou školu řeší (včetně podmínek) ředitel školy, na
niž žák přestupuje – takže kontaktuj jej, s námi to
nevyřešíš…
😉
A – mimochodem – neumět vyřešit (nebo definovat – to k řešení
patří) nesvědčí o zvládnutí matematiky – a to, že příklad byl
z jiného pololetí přece není důležité – myslíš, že na další
škole (VŠ, VOŠ) se jí na to bude někdo ptát??? – ne, prostě musí
zvládat celou matematiku.
Odpověděl/a – 10.červen 15:07
Přestup na jinou školu řeší (včetně podmínek) ředitel školy, na
niž žák přestupuje – takže kontaktuj jej, s námi to
nevyřešíš…
😉
A – mimochodem – neumět vyřešit (nebo definovat – to k řešení
patří) nesvědčí o zvládnutí matematiky – a to, že příklad byl
z jiného pololetí přece není důležité – myslíš, že na další
škole (VŠ, VOŠ) se jí na to bude někdo ptát??? – ne, prostě musí
zvládat celou matematiku.
Doplňuji:
Jen bych ještě dodal – nedostatečná z matiky a trojky z CH a F (které
sice z matiky vycházejí, ale jsou trochu ´okecatelnější) svědí o tom,
že tvá dcera nechápe logiku ´věci´ (tohle se nedá ´nabušit´ –
naučit zpaměti, je potřeba látku pochopit) – zkus pouvažovat o nějaké
formě doučování – jinak bude mít dcera stejné problémy i na jiném
gymplu.
😉