Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.červen 14:55

Přestup na jinou školu řeší (včetně podmínek) ředitel školy, na niž žák přestupuje – takže kontaktuj jej, s námi to nevyřešíš…
😉
A – mimochodem – neumět vyřešit (nebo definovat – to k řešení patří) nesvědčí o zvládnutí matematiky – a to, že příklad byl z jiného pololetí přece není důležité – myslíš, že na další škole (VŠ, VOŠ) se jí na to bude někdo ptát??? – ne, prostě musí zvládat celou matematiku.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.červen 15:07

Přestup na jinou školu řeší (včetně podmínek) ředitel školy, na niž žák přestupuje – takže kontaktuj jej, s námi to nevyřešíš…
😉
A – mimochodem – neumět vyřešit (nebo definovat – to k řešení patří) nesvědčí o zvládnutí matematiky – a to, že příklad byl z jiného pololetí přece není důležité – myslíš, že na další škole (VŠ, VOŠ) se jí na to bude někdo ptát??? – ne, prostě musí zvládat celou matematiku.
Doplňuji:
Jen bych ještě dodal – nedostatečná z matiky a trojky z CH a F (které sice z matiky vycházejí, ale jsou trochu ´okecatelnější) svědí o tom, že tvá dcera nechápe logiku ´věci´ (tohle se nedá ´nabušit´ – naučit zpaměti, je potřeba látku pochopit) – zkus pouvažovat o nějaké formě doučování – jinak bude mít dcera stejné problémy i na jiném gymplu.
😉