Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.květen 16:19

Jeden z nejslavnějších leteckých motorů nejen WWII je třeba Rolls Royce merlin ) http://cs.wiki­pedia.org/wiki/Ro­lls-Royce_Merlin ) – objem cca 27 l, hmotnost cca 750 kg – dovedeš si představit něco takového dát do motorky??
😉
A pokud jde o ono „přetáčení letadla“ při přidání (či ubrání) – nejde ani tak o točivý moment motoru, jako o moment setrvačnosti otáčejících se částí (zejména vrtule) vůči momentu setrvačnosti draku letadla (a týkalo se v podstatě jen jednomotorových strojů)…
😉

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.květen 16:25

Jeden z nejslavnějších leteckých motorů nejen WWII je třeba Rolls Royce merlin ) http://cs.wiki­pedia.org/wiki/Ro­lls-Royce_Merlin ) – objem cca 27 l, hmotnost cca 750 kg – dovedeš si představit něco takového dát do motorky??
😉
A pokud jde o ono „přetáčení letadla“ při přidání (či ubrání) – nejde ani tak o točivý moment motoru, jako o moment setrvačnosti otáčejících se částí (zejména vrtule) vůči momentu setrvačnosti draku letadla (a týkalo se v podstatě jen jednomotorových strojů)…
😉
Doplňuji:
K Doplnění:
Píšeš nesmysly…
Pro výpočet výkonu z ´krouťáku´ je jednoduchý vzorec*), ale uvědom si, že tento vztah je závislý na otáčkách (které ty neuvádíš – a které nejsou pro výkony a krouťáky oněch motorů – které zmiňuješ, tytéž!!! – schválně se koukni na jejich charakteristiky!).
___
*) P = π . M . ot / 30 (W)