Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.duben 15:07

psala jsme sáhodlouhou odpověď k minulému dotazu (pak zjistila, že je smazaný), takže teď už jen stručně…nevím a ani nevím, jestli jsem jednoznačně pro tablety, protože kniha je a to, jak se budou tablety „dědit“ z páťáka, na prvňáka mi přijde jako zcestná myšlenka, protože po 5 letech používání malými dětmi už asi moc skvělé nebudou…nebo to se budou všem kupovat neustále nové a nové?…a pokles hmotnosti"učiva" se dá řešit i jinak, než jen tablety…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.duben 15:10

psala jsme sáhodlouhou odpověď k minulému dotazu (pak zjistila, že je smazaný), takže teď už jen stručně…nevím a ani nevím, jestli jsem jednoznačně pro tablety, protože kniha je a to, jak se budou tablety „dědit“ z páťáka, na prvňáka mi přijde jako zcestná myšlenka, protože po 5 letech používání malými dětmi už asi moc skvělé nebudou…nebo to se budou všem kupovat neustále nové a nové?…a pokles hmotnosti"učiva" se dá řešit i jinak, než jen tablety…
Doplňuji:
doplňuju „vypadnutou“ větu: kniha je kniha (připravujeme tak děti o "setkání " s ní a cpeme je rovnou do digitálního světa)