Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.duben 12:11

To nikdo neví – a o to je tento marketingový plk účinnější…
;-DD
Vždycky je podstatné, aby tě reklama zaujala (je úplně jedno, na jak velký nesmysl ´naletíš´) – což se ´hjondajům´ ve tvém případě evidentně povedlo…
😉

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.duben 13:44

To nikdo neví – a o to je tento marketingový plk účinnější…
;-DD
Vždycky je podstatné, aby tě reklama zaujala (je úplně jedno, na jak velký nesmysl ´naletíš´) – což se ´hjondajům´ ve tvém případě evidentně povedlo…
😉
Doplňuji:
Nejde jen o to, že – případně, koupíš dané zboží…
Ale o to, že tě zaujme reklama, že si jí všimneš, že – třeba – zapátráš po jejím smyslu…
😉