Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.duben 12:54

  1. v česku jsou zatím dálnice zadarmo
  2. že v německu nesmí jet nákladní automobil jinde než v pravém pruhu je samozřejmě nesmysl
  3. nechápu v čem je tak hrozně lepší práce policie v německu nežli v česku, ale chápu že nadávat na cokoli českého je teď v módě
  4. v německu sice platí neomezená rychlost ale na mnoha místech je ta rychlost omezená dopravními značkami – dával bych si na to pozor

_________________

  1. pokud někdo považuje za šikanu to, že policie měří rychlost, pak by měl opravdu pouvažovat, zda ty silnice patří jemu a jsou jeho soukromý majetek anebo zda jsou to veřejné komunikace a pravidla platí pro všechny
  2. neomezená rychlost u nás neobstojí z toho prostého důvodu, že naše opravdové dálnice oproti německu spočítáme na prstech jedné ruky, bereme v úvahu větší četnost sjezdů a nájezdů, zatáček, stoupání, klesání a tedy větší šanci potkat se s najíždějícím kamionem na nájezdu, který nemá šanci reagovat na neomezeně rychle jedoucí auto které uvidí na poslední chvíli. Zároveň neomezeně rychle jedoucí auto nemůže včas reagovat na pomalu jedoucí kamiony ve stoupání. V takových úsecích se rychlost reguluje i v Německu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.duben 13:09

  1. v česku jsou zatím dálnice zadarmo
  2. že v německu nesmí jet nákladní automobil jinde než v pravém pruhu je samozřejmě nesmysl
  3. nechápu v čem je tak hrozně lepší práce policie v německu nežli v česku, ale chápu že nadávat na cokoli českého je teď v módě
  4. v německu sice platí neomezená rychlost ale na mnoha místech je ta rychlost omezená dopravními značkami – dával bych si na to pozor

_________________

  1. pokud někdo považuje za šikanu to, že policie měří rychlost, pak by měl opravdu pouvažovat, zda ty silnice patří jemu a jsou jeho soukromý majetek anebo zda jsou to veřejné komunikace a pravidla platí pro všechny
  2. neomezená rychlost u nás neobstojí z toho prostého důvodu, že naše opravdové dálnice oproti německu spočítáme na prstech jedné ruky, bereme v úvahu větší četnost sjezdů a nájezdů, zatáček, stoupání, klesání a tedy větší šanci potkat se s najíždějícím kamionem na nájezdu, který nemá šanci reagovat na neomezeně rychle jedoucí auto které uvidí na poslední chvíli. Zároveň neomezeně rychle jedoucí auto nemůže včas reagovat na pomalu jedoucí kamiony ve stoupání. V takových úsecích se rychlost reguluje i v Německu.

Doplňuji:
*oprava 1) v německu samozřejmě