anonym
Odpověděl/a – 13.červenec 11:40
plynulost náročnějších her ovlivňuje výkon procesoru (frekvence, architektura) a u 3d her především schopnosti příslušného OpenGL akcelerátoru (pokud jej telefon vůbec má)
pokud tvůj telefon zvládá běh více aplikací současně, pak si ověř zda na pozadí neběží taková která sdílený výkon procesoru ubírá hře natolik že to způsobuje uvedené „sekání“/pozastavování hry.
to platí u telefonu stejně jako u počítačů … pouze vliv ramky na výkon není u telefonu až tak rozhodující, telefon se totiž nepokouší místo ramky využívat pomalý diskový SWAP a prostě jen zahlásí že hra nejde spustit pokud není paměti dostatek. Stejně tak samotná volná paměť na paměťové kartě nemá na plynulost her vliv.
anonym
Odpověděl/a – 13.červenec 11:50
plynulost náročnějších her ovlivňuje výkon procesoru (frekvence, architektura) a u 3d her především schopnosti příslušného OpenGL akcelerátoru (pokud jej telefon vůbec má)
pokud tvůj telefon zvládá běh více aplikací současně, pak si ověř zda na pozadí neběží taková která sdílený výkon procesoru ubírá hře natolik že to způsobuje uvedené „sekání“/pozastavování hry.
to platí u telefonu stejně jako u počítačů … pouze vliv ramky na
výkon není u telefonu až tak rozhodující, telefon se totiž nepokouší
místo ramky využívat pomalý diskový SWAP a prostě jen zahlásí že hra
nejde spustit pokud není paměti dostatek. Stejně tak samotná volná paměť
na paměťové kartě nemá na plynulost her vliv.
Doplňuji:
tvůj g900 má pouze CPU taktované na 200 MHz – to je
skutečně málo.