Odpověděl/a – 19.únor 22:08
Je to jejich obchodní strategie, vystrašený zaměstnanec, rychlý a levný
zaměstnanec. Neustále jim připomínají, že je mohou propustiit:-(((
A víš co je nejhorší? Že to jako zákazníci podporujeme:-(((
Odpověděl/a – 19.únor 22:38
Je to jejich obchodní strategie, vystrašený zaměstnanec, rychlý a levný
zaměstnanec. Neustále jim připomínají, že je mohou propustiit:-(((
A víš co je nejhorší? Že to jako zákazníci podporujeme:-(((
Doplňuji:
sonam naprostý souhlas.
Ale to jak se k vám lidé chovají také zaviní váš zaměstnavatel, oni ti vaši šéfové totiž cíleně lžou a zákazníky podvádí, a když na to zákazník příjde a cítí se okraden/podveden, no tak si tu zlost bohužel vyvětrá na Vás.
Je naprosto běžné, že mi u pokladny naúčtují jinou cenu, nikdy ne levnější, vždy dražší:-(((