Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.únor 18:37

Nevím sice co je „Tenault“ ale soudě lde dalšího že jde o rendu scénika tak soudím (neznám renaulty!!) že to jde,ALE záleží na znalostech a schopnostech toho kdo bude měnit!! Například na steré škůdce stačil svíčák (klíč na svíčky ) a pár minut práce,kdežto třeba na mém motoru 1,8i16V je třeba klíč vnitřní šestihran-imbus-č.6 nebo 8? a povolit 6 šroubů držících takový plastový bazmek na víku hlavy,ten sundat a pak teprve svíčák 16mm .....

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.únor 18:40

Nevím sice co je „Tenault“ ale soudě lde dalšího že jde o rendu scénika tak soudím (neznám renaulty!!) že to jde,ALE záleží na znalostech a schopnostech toho kdo bude měnit!! Například na steré škůdce stačil svíčák (klíč na svíčky ) a pár minut práce,kdežto třeba na mém motoru 1,8i16V je třeba klíč vnitřní šestihran-imbus-č.6 nebo 8? a povolit 6 šroubů držících takový plastový bazmek na víku hlavy,ten sundat a pak teprve svíčák 16mm .....
Doplňuji:
Hmmm.označení 1,6i16V je i pro naftu? a neměnit žhavicí svíčky?taky zajímavý byť nesprávný názor!!!Možná v létě motor CR nastartují bez žhavení (zejména HDí od PSA)ale v zimě to se špatnými žhavkami nechytne a nechytne!!!!