anonym
Odpověděl/a – 1.prosinec 18:14
Jo fígl na to je-projít palivovou soustavu a utěsnit (projít od nádrže
veškeré spoje trubek a hadiček po vstřik.čerpadlo )poté ještě všechny
vysokotlaké trubky + přepady!!!Pokud myslíš čumákem dolů-předkem
z kopce-to opravdu nemá smysl.Pořádně napumpovat až klade pumpička velký
odpor a pak ihned startit!!!!
Většinou bývá problém okolo palivového filtru,doporučuji vsadit mezi ftr
a čerpadlo prúhlednou hadičku na palivo aby bylo vidět zda jde palivo či
vzduch!!.Alespoň na Čtyřistapátem po výměně motoru (1,9D-47kW za 1,9D
51kW) jsem toto uplatnil kdy se mi konečně podařilo po 3. měsíčním
hledání postupně vše vychytat!!!Pak chytal „nadrc“ ,bez
přemlouvání!!!
anonym
Odpověděl/a – 1.prosinec 18:17
Jo fígl na to je-projít palivovou soustavu a utěsnit (projít od nádrže
veškeré spoje trubek a hadiček po vstřik.čerpadlo )poté ještě všechny
vysokotlaké trubky + přepady!!!Pokud myslíš čumákem dolů-předkem
z kopce-to opravdu nemá smysl.Pořádně napumpovat až klade pumpička velký
odpor a pak ihned startit!!!!
Většinou bývá problém okolo palivového filtru,doporučuji vsadit mezi ftr
a čerpadlo prúhlednou hadičku na palivo aby bylo vidět zda jde palivo či
vzduch!!.Alespoň na Čtyřistapátem po výměně motoru (1,9D-47kW za 1,9D
51kW) jsem toto uplatnil kdy se mi konečně podařilo po 3. měsíčním
hledání postupně vše vychytat!!!Pak chytal „nadrc“ ,bez
přemlouvání!!!
Doplňuji:
Proč na dojetí? To je „sežraná kastle“ nebo celkově dezolátní
stav?
PS ne BXclubu com někdu toto vyřešil vložením zpětné klapky ,matně
tuším mezi nádrž a pal.ftr!!Možná by toto pomohlo,pak by asi naftice
nepadala!!