Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.prosinec 18:14

Jo fígl na to je-projít palivovou soustavu a utěsnit (projít od nádrže veškeré spoje trubek a hadiček po vstřik.čerpadlo )poté ještě všechny vysokotlaké trubky + přepady!!!Pokud myslíš čumákem dolů-předkem z kopce-to opravdu nemá smysl.Pořádně napumpovat až klade pumpička velký odpor a pak ihned startit!!!!
Většinou bývá problém okolo palivového filtru,doporučuji vsadit mezi ftr a čerpadlo prúhlednou hadičku na palivo aby bylo vidět zda jde palivo či vzduch!!.Alespoň na Čtyřistapátem po výměně motoru (1,9D-47kW za 1,9D 51kW) jsem toto uplatnil kdy se mi konečně podařilo po 3. měsíčním hledání postupně vše vychytat!!!Pak chytal „nadrc“ ,bez přemlouvání!!!

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.prosinec 18:17

Jo fígl na to je-projít palivovou soustavu a utěsnit (projít od nádrže veškeré spoje trubek a hadiček po vstřik.čerpadlo )poté ještě všechny vysokotlaké trubky + přepady!!!Pokud myslíš čumákem dolů-předkem z kopce-to opravdu nemá smysl.Pořádně napumpovat až klade pumpička velký odpor a pak ihned startit!!!!
Většinou bývá problém okolo palivového filtru,doporučuji vsadit mezi ftr a čerpadlo prúhlednou hadičku na palivo aby bylo vidět zda jde palivo či vzduch!!.Alespoň na Čtyřistapátem po výměně motoru (1,9D-47kW za 1,9D 51kW) jsem toto uplatnil kdy se mi konečně podařilo po 3. měsíčním hledání postupně vše vychytat!!!Pak chytal „nadrc“ ,bez přemlouvání!!!
Doplňuji:
Proč na dojetí? To je „sežraná kastle“ nebo celkově dezolátní stav?
PS ne BXclubu com někdu toto vyřešil vložením zpětné klapky ,matně tuším mezi nádrž a pal.ftr!!Možná by toto pomohlo,pak by asi naftice nepadala!!