Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.listopad 14:36

„Pomáhá restart“ – počítače a nebo routeru??
😉
Ale – předpokládám, že máš router/modem pronajatý od poskytovatele (UPC), nejsnazší bude jej reklamovat; variant, kde může být problém, je více…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.listopad 15:04

„Pomáhá restart“ – počítače a nebo routeru??
😉
Ale – předpokládám, že máš router/modem pronajatý od poskytovatele (UPC), nejsnazší bude jej reklamovat; variant, kde může být problém, je více…
Doplňuji:
Tomu rozumím, ale – pokud jediné, co se změnilo, je router (modem), pak bude na vině

  1. router
  2. konflikt nastavení) routeru a PC

😉
Pro detekci chyby potřebuješ zkontrolovat:

  1. nastavení routeru (máš aspoň přístup k managementu?)
  2. nastavení síťového připojení (PC)

___
Jen tak, pro ´ponejprv´ – když „internet vypadne“, co se stane?

  • zmizí nastavení IP? (a máš nastavenu pevnou a nebo DHCP)
  • nebo spadne port?
  • nebo ´jen´ zkolabuje problížeč?