Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.srpen 12:37

Tady jsou nějaké funkce pro načítání a tak http://msdn.mi­crosoft.com/en-us/library/win­dows/desktop/bb17483­7%28v=vs.85%29­.aspx
Stálo by možná za to na to kouknout, bohužel já Direct neumím, mám radši OpenGL.
http://paulbou­rke.net/datafor­mats/directx/ Tady je dobrá dokumentace.
Samozřejmě, že je tam popis bitů a tak, protože se jedná o binární soubor, který musíš číst po jednotlivých bitech aby sis mohl ukládat data do správných proměnnejch.

Jak tak na to koukám, tak material list obsahuje počet materiálu, počet Faců kde maj bejt a pak jednotlivé indexy.
Pak v Mesh sekci máš vždy pole vertexů a ID jakej materiál maj mít.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.srpen 12:47

Tady jsou nějaké funkce pro načítání a tak http://msdn.mi­crosoft.com/en-us/library/win­dows/desktop/bb17483­7%28v=vs.85%29­.aspx
Stálo by možná za to na to kouknout, bohužel já Direct neumím, mám radši OpenGL.
http://paulbou­rke.net/datafor­mats/directx/ Tady je dobrá dokumentace.
Samozřejmě, že je tam popis bitů a tak, protože se jedná o binární soubor, který musíš číst po jednotlivých bitech aby sis mohl ukládat data do správných proměnnejch.

Jak tak na to koukám, tak material list obsahuje počet materiálu, počet Faců kde maj bejt a pak jednotlivé indexy.
Pak v Mesh sekci máš vždy pole vertexů a ID jakej materiál maj mít.
Doplňuji:
Vlastně sem ti neodpověděl :( Takže nevím jaký presně čísla myslíš, takový to dlouhý číslo je UUID, je to vše napsané v té dokumentaci. To číslo je ve formátu DWORD, takže by mohlo odpovídat tomu co si napsal. Pokud něco potřebuješ, tak napiš do diskuse nebo zprávu, ale znám jen C++ a OpenGL, takže přímo s Directem neumím, ale tohle je jen čtení ze souboru a to bych ještě mohl umět, do Directových proměnných nebo kam to chceš dát, to už zvládneš sám.