Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.červenec 21:47

Sraž ceny tak abys měl vždycky co dělat, aby bylo plno a přesto sis vydělal. Lidi maj rádi fronty, myslej si že je tam něco unikátního, když na to čeká dalších 50 lidí a postavěj se stam taky.

Pak teprve zdražuj, ale postupně (třeba o 5%), abys měl stále plno a jakmile budeš mít ceny na takový úrovni, že se fronty zmenšej tak, že se tam budeš flákat, tak pak teprve přestaň zdražovat.

Když koupíš párek+rohlík za 6 korun, tak je pořád lepší prodat jich 10 za hodinu za 15,– než jen 3 za 25,– a zbytek hodiny čekat. Bejt tam musíš tak jako tak, takže je lepší když budeš prodávat za míň ale v jednom kuse, i kdybys vydělal stejně za mnohem víc vynaložený práce. Někteří lidi který by tam za tyhle ceny nešly se pak budou vracet a 1 zákazník kterej přijde 10× vydá za 10 nových zákazníků. Jinak ceny si musíš otestovat, když máš párek za 25, druhej den vyhlaš AKCI!!! a dej ho za 13,– na konci dne pak spočti kolik si vydělal na párku za 25,– a kolik na párku za 13,– a možná se budeš divit. Pokud bys vydělal míň, vrátíš ho na 25,– a za 2 dny zas vyhlásíš akci, tentokrát za 17,–. Nakonec zjistíš co za kterou cenu nejvíc vynáší a tu cenu už necháš stabilní.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.červenec 22:06

Sraž ceny tak abys měl vždycky co dělat, aby bylo plno a přesto sis vydělal. Lidi maj rádi fronty, myslej si že je tam něco unikátního, když na to čeká dalších 50 lidí a postavěj se stam taky.

Pak teprve zdražuj, ale postupně (třeba o 5%), abys měl stále plno a jakmile budeš mít ceny na takový úrovni, že se fronty zmenšej tak, že se tam budeš flákat, tak pak teprve přestaň zdražovat.

Když koupíš párek+rohlík za 6 korun, tak je pořád lepší prodat jich 10 za hodinu za 15,– než jen 3 za 25,– a zbytek hodiny čekat. Bejt tam musíš tak jako tak, takže je lepší když budeš prodávat za míň ale v jednom kuse, i kdybys vydělal stejně za mnohem víc vynaložený práce. Někteří lidi který by tam za tyhle ceny nešly se pak budou vracet a 1 zákazník kterej přijde 10× vydá za 10 nových zákazníků. Jinak ceny si musíš otestovat, když máš párek za 25, druhej den vyhlaš AKCI!!! a dej ho za 13,– na konci dne pak spočti kolik si vydělal na párku za 25,– a kolik na párku za 13,– a možná se budeš divit. Pokud bys vydělal míň, vrátíš ho na 25,– a za 2 dny zas vyhlásíš akci, tentokrát za 17,–. Nakonec zjistíš co za kterou cenu nejvíc vynáší a tu cenu už necháš stabilní.
Doplňuji:
Jinak nejlepší je mít tam co nejvíc druhů zboží, i když třeba jen po pár kusech. Co půjde na dračku, nakoupíš další den ve větším měřítku, ale výběr musí bejt co nejširší. Když něco dojde, nic se neděje, řekneš „zítra bude“ a nabídneš něco jinýho. Poptávka která není uspokojena je nejlepší promo, jako za komančů banány a mandarinky, taková blbost barevná a jaký se na to stály fronty, dokonce některý prodavačky je schovávali před zákazníkama, aby je mohli dát svejm známejm. Teď jak je to volně přístupný… jíst někoho banán sem viděl naposledy tak před 5 lety.

Taky se můžeš ptát lidí co by chtěli, případně cokoliv po tobě žádaj a ty nemáš v nabídce, dokoupit. A tak dále…