anonym
Odpověděl/a – 6.květen 11:22
Můžeš si ke své pojistce přikoupit to, že v případě, že budeš
při nehodě poškozeným, nemusíš jednat s jeho pojišťovnou škůdce (ať
je jakákoli), ale toto jednání vyřídí ´tvá´ pojišťovna – takže
případné plnění dostaneš od své pojišťovny.
Teoreticky tedy obdržíš plnění rychleji, každopádně bez dalšího
vyjednávání.
😉
No – v praxi bych to asi nepoužil (nepotřeboval použít), protože se mi
taková věc stala 2× – a veškerá jednání za mne vyřídil servis…
___
Pojišťovny, holt, zase mají nějaký marketingový ´tahák´ na
klienty…
anonym
Odpověděl/a – 6.květen 11:51
Můžeš si ke své pojistce přikoupit to, že v případě, že budeš
při nehodě poškozeným, nemusíš jednat s jeho pojišťovnou škůdce (ať
je jakákoli), ale toto jednání vyřídí ´tvá´ pojišťovna – takže
případné plnění dostaneš od své pojišťovny.
Teoreticky tedy obdržíš plnění rychleji, každopádně bez dalšího
vyjednávání.
😉
No – v praxi bych to asi nepoužil (nepotřeboval použít), protože se mi
taková věc stala 2× – a veškerá jednání za mne vyřídil servis…
___
Pojišťovny, holt, zase mají nějaký marketingový ´tahák´ na
klienty…
Doplňuji:
Doby, kdy jsem si myslel, že komerční subjekty klientům něco dávají, jsou
už dávno za mnou. Prodávají – a to tak, aby vydělaly.
😉
Já to chápu – zisk je vždy až na prvním místě, ale vím, že jsou
služby, které si koupit nepotřebuju.
V tomto případě stejnou službu udělá rád servis (který mi auto bude
opravovat), zadarmo – resp. za to, že dostane kšeft (aspoň prozatím se
tak stalo). Je ale fakt, že v obou případech opravu dělal značkový
servis, ne ´Pepa z HorníDolní´.