anonym
Odpověděl/a – 25.duben 13:51
Nedělej to – chybí ti znalosti a velmi pravděpodobně technické
zázemí (vybavená dílna).
;-D
___
Pokud se do takové úpravy pustíš amatérsky, nevratně si motorku
poškodíš a za opravy pak zaplatíš možná i více, než byla původní
cena nové.
Takové úpravy nejsou legální – mohou tě čekat (i značné) problémy
na STK.
___
A pokud tě předešlé věty neodradily, obrať se na diskusní fóra –
podle přesného typu motoru.
anonym
Odpověděl/a – 25.duben 14:50
Nedělej to – chybí ti znalosti a velmi pravděpodobně technické
zázemí (vybavená dílna).
;-D
___
Pokud se do takové úpravy pustíš amatérsky, nevratně si motorku
poškodíš a za opravy pak zaplatíš možná i více, než byla původní
cena nové.
Takové úpravy nejsou legální – mohou tě čekat (i značné) problémy
na STK.
___
A pokud tě předešlé věty neodradily, obrať se na diskusní fóra –
podle přesného typu motoru.
Doplňuji:
4T není na úpravy výfuku až tak háklivá (ten typ je ´tajný´??) , ale
pořád se jedná spíše o výkon, nikoli zvuk*).
😉
Zaškrcení se provádí (obvykle) dvěma způsoby
___
*) pokud ti jde opravdu o zvuk, sežeň si ´laděný´ výfuk – ale vždy
se koukej po homologovaném (s díly bez homologace se opět vystavuješ
problémům na STK, možná i při silniční kontrole – určitě při
silniční kontrole v D a A, tam jsou na ´naše´ tuningy vysazení!)