Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.duben 19:42

Možná se vám můj názor nebude llíbit. Ale to, co jste napsala, není opravdu úvaha, natož fejeton.

Sice chybí kontext, takže neznám předchozí text, ale uvádíte myšlenky, které jste od někoho převzala. .Stejně tak formulace není pro úvahu vhodná – např. studentů jich užívajícch, navíc pozor na postavení příkonek si, se Kdo vám řekl, že je to utopická myšlenka? Nevyplývá to z předchozlích vět.

Poslední věta to nezachrání. Jestlipak se nehodí do písemného projevu. Je to výraz hovorový.

Üvahu nedělají jen otázky, ale musí být poznat, že jde o váš názor. Vím, dočetla jsem se, našla, četla jsem to a to, souhlasím, nesouhlasím, zastávám podobný názor., je obecně známé atd. Třeba vás moje myšlenka zaujala,, jste na tom stejně atd. … Co ještě dodat? …atd.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.duben 20:18

Možná se vám můj názor nebude llíbit. Ale to, co jste napsala, není opravdu úvaha, natož fejeton.

Sice chybí kontext, takže neznám předchozí text, ale uvádíte myšlenky, které jste od někoho převzala. .Stejně tak formulace není pro úvahu vhodná – např. studentů jich užívajícch, navíc pozor na postavení příkonek si, se Kdo vám řekl, že je to utopická myšlenka? Nevyplývá to z předchozlích vět.

Poslední věta to nezachrání. Jestlipak se nehodí do písemného projevu. Je to výraz hovorový.

Üvahu nedělají jen otázky, ale musí být poznat, že jde o váš názor. Vím, dočetla jsem se, našla, četla jsem to a to, souhlasím, nesouhlasím, zastávám podobný názor., je obecně známé atd. Třeba vás moje myšlenka zaujala,, jste na tom stejně atd. … Co ještě dodat? …atd.

Doplňuji:

( Souhlasím s tím, že dětem mohou výrazně pomoci ve studiu, avšak si myslím, že spíše těm, pro něž je jejich užívání opravdovým ulehčením života. Mám na mysli děti trpící autismem či jakoukoli poruchou autistického spektra, jimž aplikace a výukové pomůcky pomáhají komunikovat s okolním světem. Mimo jiné je z mého hlediska užitečné, že se do tak malé věci vleze celá školní aktovka, protože děti mají čím dál delší vyučovaní, a proto musí do školy každý den nosit mnoho pomůcek.)

Samozřejmě nechci vkládat své myšlenky, takže jsen něco. Jde opravdu jen o náznak, myšlenky jsou vaše.

myslím ve druhé větě můžete vynechat,, stačí Souhlasím. místo mám na mysli – stejný zájklad jako myslím

…ulehčením .. života, především u dětí , které jsou postižené… a jimž aplikace......
.Tudíž považuji za velmi užitečné, že …do malé „věcičky“ se uloží, ( schová) obsah školní aktovky,. Totiž ť dětem se prodlužuje … , takže s vysším počtem předmětů a přibývají i učební pomůcky.

Užívat slovesa, která jsem uvedla, není kliše, samozřejmě je neopakují v každé větě. Vypravuji v první osobě, tudíž je řeba poznat, že jde o vlastní názor,, proto ho zdůrazním..
Ještě jsem zapomněla na užití vět důvodvých a důsledkových.

Jinak diskuse