Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.duben 10:00

Není k tomu, mimo kontroly elektrolytu, žádný důvod. AKU je zajištěn permanentním odvzdušněním. Když víčka otevřeš také se nic nestane.

Doplním otázkou.

A za jízdy se AKU nenabíjí ? Ale nabíjí a dokonce bez proudové regulace. Alternátor do ní dává co je schopen, vzhledem ke svému výkonu a vnitřnímu odporu AKU a víčka máš zavřená.
Proto by se nemělo auto roztlačovat když je AKU vybitý. V tomto případě exploze AKU hrozí !!!!

Většina nabíječek takový proud není schopná dát. Jedná se o několik desítek ampér.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.duben 10:07

Není k tomu, mimo kontroly elektrolytu, žádný důvod. AKU je zajištěn permanentním odvzdušněním. Když víčka otevřeš také se nic nestane.

Doplním otázkou.

A za jízdy se AKU nenabíjí ? Ale nabíjí a dokonce bez proudové regulace. Alternátor do ní dává co je schopen, vzhledem ke svému výkonu a vnitřnímu odporu AKU a víčka máš zavřená.
Proto by se nemělo auto roztlačovat když je AKU vybitý. V tomto případě exploze AKU hrozí !!!!

Většina nabíječek takový proud není schopná dát. Jedná se o několik desítek ampér.
Doplňuji:
Navíc správný konec nabíjení AKU je před začátkem plynování . Pokud nemáš automatickou nabíječku, nabíjej proudem C/10.