Odpověděl/a – 1.duben 10:00
Není k tomu, mimo kontroly elektrolytu, žádný důvod. AKU je zajištěn permanentním odvzdušněním. Když víčka otevřeš také se nic nestane.
Doplním otázkou.
A za jízdy se AKU nenabíjí ? Ale nabíjí a dokonce bez proudové
regulace. Alternátor do ní dává co je schopen, vzhledem ke svému výkonu a
vnitřnímu odporu AKU a víčka máš zavřená.
Proto by se nemělo auto roztlačovat když je AKU vybitý. V tomto případě
exploze AKU hrozí !!!!
Většina nabíječek takový proud není schopná dát. Jedná se o několik desítek ampér.
Odpověděl/a – 1.duben 10:07
Není k tomu, mimo kontroly elektrolytu, žádný důvod. AKU je zajištěn permanentním odvzdušněním. Když víčka otevřeš také se nic nestane.
Doplním otázkou.
A za jízdy se AKU nenabíjí ? Ale nabíjí a dokonce bez proudové
regulace. Alternátor do ní dává co je schopen, vzhledem ke svému výkonu a
vnitřnímu odporu AKU a víčka máš zavřená.
Proto by se nemělo auto roztlačovat když je AKU vybitý. V tomto případě
exploze AKU hrozí !!!!
Většina nabíječek takový proud není schopná dát. Jedná se
o několik desítek ampér.
Doplňuji:
Navíc správný konec nabíjení AKU je před začátkem plynování . Pokud
nemáš automatickou nabíječku, nabíjej proudem C/10.