Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.březen 12:48

kartu zřejmě tedy nemáš…

pokud jsi ji ztratila, je potřeba ji zablokovat, což jde přes callcentrum a stačí znát číslo účtu a pár podrobností o sobě – číslo ztracené / ukradené karty po tobě chtít nebudou a ani nesmějí

jinak v bance, která ji vydala (asi bude nutná návštěva, protože callcentrum ti ho neřekne), na internetbankingu nebo na výpise z účtu (v emailu nebo jestli máš ještě papírový)

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.březen 13:32

kartu zřejmě tedy nemáš…

pokud jsi ji ztratila, je potřeba ji zablokovat, což jde přes callcentrum a stačí znát číslo účtu a pár podrobností o sobě – číslo ztracené / ukradené karty po tobě chtít nebudou a ani nesmějí

jinak v bance, která ji vydala (asi bude nutná návštěva, protože callcentrum ti ho neřekne), na internetbankingu nebo na výpise z účtu (v emailu nebo jestli máš ještě papírový)
Doplňuji:
aha, tak …poprvé se do Era portálu hlásíte jako do původního internetového bankovnictví… to číslo nemá s platební kartou nic společného

jinak si zavolej bezplatně na 800 200 290