anonym
Odpověděl/a – 25.únor 21:55
Tak především-barví se vlasy!!!kolo (respektive rám kola ) se stříká
(spray,stř.pistole)nebo natře štětkou,popř válečkem ale vzhledem
k prúřezu rámu spíše ne!Barvu pužijte jaká se líbí-odstín,a druh
jaký Vám vyhovuje a jak ji budete nanášet!!!
Před cca 20 roku když jsem si stavěl na základě rámu staré „esky?“
nové,tak jsem původní ,také odřený rám a místy se rzí, obrousil na
kov,vzal klasicky,suříková základní,celý rám, a pak,bo jsem chtěl
jednobarevné,stříknul stříbrným sprejem asi 3 vrstvy,bez vrchního
laku.Předchozí totéž-na kov,pak základovka a na to černá barva štětcem
přiměřené velikosti + části ( kus u osy šlapadel,vrch pod sedlem a tr.
uložení řídítek a vidlice bylo kontrastní k černé (původně žluté)po
nějaké době jsem přetřel černě.
anonym
Odpověděl/a – 25.únor 21:58
Tak především-barví se vlasy!!!kolo (respektive rám kola ) se stříká
(spray,stř.pistole)nebo natře štětkou,popř válečkem ale vzhledem
k prúřezu rámu spíše ne!Barvu pužijte jaká se líbí-odstín,a druh
jaký Vám vyhovuje a jak ji budete nanášet!!!
Před cca 20 roku když jsem si stavěl na základě rámu staré „esky?“
nové,tak jsem původní ,také odřený rám a místy se rzí, obrousil na
kov,vzal klasicky,suříková základní,celý rám, a pak,bo jsem chtěl
jednobarevné,stříknul stříbrným sprejem asi 3 vrstvy,bez vrchního
laku.Předchozí totéž-na kov,pak základovka a na to černá barva štětcem
přiměřené velikosti + části ( kus u osy šlapadel,vrch pod sedlem a tr.
uložení řídítek a vidlice bylo kontrastní k černé (původně žluté)po
nějaké době jsem přetřel černě.
Doplňuji:
Ovšem záleží jak je jeden „puntičkář“ někomu by stačilo očistit od
rzi (ocelový kartáč,popř smirkový papír) a stříknout sprejem,a jen
vyloženě špatná místa,někdo by šel dál a celé vzal hadrem namočeným
v benzínu (odmaštění) někdo jak jsem napsal (nepsal jsem poté
odmaštění a otření od prachu!!!) a někdo si to nechá stříknou
profíkem!!!