Odpověděl/a – 1.listopad 13:00
Počet vyučovacích hodin v ročníku (celkovou hodinovou dotaci) stanovíme jako násobek týdenního počtu vyučovacích hodin daného předmětu a počtu týdnů v období září – červen, které jsme si určili pro výuku (např. Fyzika v 8. třídě – 2 hodiny týdně x 33 týdnů za rok = 66 hodin v ročníku; čeština v 8. třídě – 4 hodiny týdně x 33 týdnů za rok je 132 hodin atd. Vynásobíte počty hodin v jednotlivých předmětech, sečtete a dostanete počet hodin.
Přitom průměrný počet týdnů určených pro výuku musí být minimálně 32, neboť jinak nebude dodržen minimální počet vyučovacích hodin stanovený RVP.
Počety se mohou různit – např. nepovinné předměty navíc atd.
Nevím, o kterou jde třídu. Podívejte se do odkazu, kde máte počty hodin za týden polde jednotlivých předmětů. Vynásobíte, jak jsem uvedla v příkladu, pak sečteme a máte počet hodin za školní rok.
Odpověděl/a – 1.listopad 13:12
Počet vyučovacích hodin v ročníku (celkovou hodinovou dotaci) stanovíme jako násobek týdenního počtu vyučovacích hodin daného předmětu a počtu týdnů v období září – červen, které jsme si určili pro výuku (např. Fyzika v 8. třídě – 2 hodiny týdně x 33 týdnů za rok = 66 hodin v ročníku; čeština v 8. třídě – 4 hodiny týdně x 33 týdnů za rok je 132 hodin atd. Vynásobíte počty hodin v jednotlivých předmětech, sečtete a dostanete počet hodin.
Přitom průměrný počet týdnů určených pro výuku musí být minimálně 32, neboť jinak nebude dodržen minimální počet vyučovacích hodin stanovený RVP.
Počety se mohou různit – např. nepovinné předměty navíc atd.
Nevím, o kterou jde třídu. Podívejte se do odkazu, kde máte počty hodin za týden polde jednotlivých předmětů. Vynásobíte, jak jsem uvedla v příkladu, pak sečteme a máte počet hodin za školní rok.
Doplňuji:
Uvědomila jsem si, že výpočet, který jsem uvedla, je složitý.
Stačí počet týdenních hodin, tj. asi 32, vynásobit počtem týdnů, tedy 32 × 33 týdnů = 1056 ve zmiňovaném 8. ročníku..