Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.srpen 17:23

Nevím jaký máš inet. Aktivace – deaktivace ve tvaru IVM – DIVM formou SMS na 999111
Pravděpodobně chceš úplně bloknout.
Pro zablokování připojení k internetu pošlete SMS ve tvaru BAP na 999111
Pro odblokování připojení k internetu pošlete SMS ve tvaru DBAP na 999111

Zdroj: http://www.o2.cz/osobni/internet/168117-jak_na_to_1.html

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.srpen 17:46

Nevím jaký máš inet. Aktivace – deaktivace ve tvaru IVM – DIVM formou SMS na 999111
Pravděpodobně chceš úplně bloknout.
Pro zablokování připojení k internetu pošlete SMS ve tvaru BAP na 999111
Pro odblokování připojení k internetu pošlete SMS ve tvaru DBAP na 999111

Doplňuji:
Zkus 800 184 084 T­echnická podpora internetových služeb a ještě jsem našel
U O2 je to trochu složitější. Volat se dá z *11 nebo 800 02 02 02, ale živí operátoři se docela schovávají za hlasovým systémem. Záleží, odkud voláte, jakou službu využíváte a co vás přesně zajímá. Úplně nejlepší je na www.o2.cz vyhledat schéma hlasového automatu a postupovat podle něj. Vyzkoušel jsem volání z cizího čísla a po zavolání na infolinku stačilo stisknout klávesy 4 a poté 1. Z paušálu jsem dvakrát stisknul číslo 6 a opět byl propojen na infolinku.http://www­.mobinfo.cz/in­folinky-operatoru-jak-se-dostat-k-zivemu-cloveku/

Zdroj: http://www.o2.cz/osobni/internet/168117-jak_na_to_1.html