Odpověděl/a – 7.květen 15:17
Na uvedené stránce najdete rozdělení motorů a jejich charakteristiku.
Druhý nadpis – Naftové motory. Zde se dozvíte, jaký je rozdíl mezi klasickými soustavami a Common Rail.
Cituji: Rozdíl je v tom, že klasika má otvírání vstřikovače
mechanicky nastaveno přepětím pružiny ve vstřikovači a množství paliva
se mění ve vstřikovacím čerpadle. Common Common Rail má elektronicky
otvírané vstřikovače a množství se mění dobou otevření vstřikovače a
tlakem paliva v zásobním vedení (railu). Specifickou naftovou soustavou je
systém čerpadlo tryska (PD). Je to spojení vstřikovacího tlakového
elementu se vstřikovací tryskou v jeden celek. Napájení tohoto
vstřikovače obstarává tandemové palivové čerpadlo poháněné od motoru.
Tlakování jednotky provádí vačková hřídel která zároveň otvírá
ventily motoru. Doba vstřiku a tlak vstřikovaného paliva je řízen
elektronicky.
Více na:
Zdroj: http://www.h-diag.cz/news/motory-zakladni-rozdeleni-car/
Odpověděl/a – 8.květen 8:04
Na uvedené stránce najdete rozdělení motorů a jejich charakteristiku.
Druhý nadpis – Naftové motory. Zde se dozvíte, jaký je rozdíl mezi klasickými soustavami a Common Rail.
Cituji: Rozdíl je v tom, že klasika má otvírání vstřikovače
mechanicky nastaveno přepětím pružiny ve vstřikovači a množství paliva
se mění ve vstřikovacím čerpadle. Common Common Rail má elektronicky
otvírané vstřikovače a množství se mění dobou otevření vstřikovače a
tlakem paliva v zásobním vedení (railu). Specifickou naftovou soustavou je
systém čerpadlo tryska (PD). Je to spojení vstřikovacího tlakového
elementu se vstřikovací tryskou v jeden celek. Napájení tohoto
vstřikovače obstarává tandemové palivové čerpadlo poháněné od motoru.
Tlakování jednotky provádí vačková hřídel která zároveň otvírá
ventily motoru. Doba vstřiku a tlak vstřikovaného paliva je řízen
elektronicky.
Více na:
Doplňuji:
Kokotěnko, když pochybujete, uveďte zdroj. Najdete v něm totéž.
Zdroj: http://www.h-diag.cz/news/motory-zakladni-rozdeleni-car/