Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.červenec 19:20

Letela by som, bez dôvery to nejde.
PS.
Asi by ste potom nemohli lietať. Skoro každý typ lietadla mal nejakú nehodu.
K tomuto typu:
„Americký Federální úřad pro letectví v polovině ledna 2013 po sérii incidentů s poruchou baterií zakázal provoz všech asi 50 letounů Boeing 787, které už ve světě létaly. V dubnu téhož roku úřad schválil nový systém ochrany baterií před vznícením, což byl zásadní krok k tomu, aby se Dreamliner mohl vrátit k letům s cestujícími. Boeing sice nepřišel na to, co sérii poruch lithium-iontových baterií způsobilo, ale tvrdí, že díky jejich lepší ochraně už nebezpečí jejich vznícení nehrozí“
Ak by v súčasnosti boli nebezpečné Americký Federálny úrad by neschválil ich opätovné uvedenie do prevádzky.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.červenec 19:22

Letela by som, bez dôvery to nejde.
PS.
Asi by ste potom nemohli lietať. Skoro každý typ lietadla mal nejakú nehodu.
K tomuto typu:
„Americký Federální úřad pro letectví v polovině ledna 2013 po sérii incidentů s poruchou baterií zakázal provoz všech asi 50 letounů Boeing 787, které už ve světě létaly. V dubnu téhož roku úřad schválil nový systém ochrany baterií před vznícením, což byl zásadní krok k tomu, aby se Dreamliner mohl vrátit k letům s cestujícími. Boeing sice nepřišel na to, co sérii poruch lithium-iontových baterií způsobilo, ale tvrdí, že díky jejich lepší ochraně už nebezpečí jejich vznícení nehrozí“
Ak by v súčasnosti boli nebezpečné Americký Federálny úrad by neschválil ich opätovné uvedenie do prevádzky.

Doplňuji:
Pokračovanie v diskusii