Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.červenec 21:19

Na autě poldů jsem to neviděl.Ale za to u hasičů je to poměrně rozšířená věc. Většinou to bývá výstup z centrály umístěné uvnitř auta.My to máme na cisterně taky,slouží to k napájení elektrického nářadí,osvětlení atd..Je to z důvodu abys nemusel furt zapojovat kabel do centrály uvntř vozu. Centrála se nastartuje z panelu ovládání čerpadla.Stejně tak je na ni napojen výsuv a ovládání teleskopického stožáru. K nabíjení bateriií to není , tomu je na stanici zdroj co dává těch 12 nebo 24V ss. navíc vedle zásuvky dobíjení bývá armatura na hudržování tlaku vzdchu v brzdné soustavě.Při nastatrování motoru auta se tyto 2 věci automaticky odpojí a zůstanou viset v hasičárně.

Takže tohle nemá s bateriema nic společného.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.červenec 21:21

Na autě poldů jsem to neviděl.Ale za to u hasičů je to poměrně rozšířená věc. Většinou to bývá výstup z centrály umístěné uvnitř auta.My to máme na cisterně taky,slouží to k napájení elektrického nářadí,osvětlení atd..Je to z důvodu abys nemusel furt zapojovat kabel do centrály uvntř vozu. Centrála se nastartuje z panelu ovládání čerpadla.Stejně tak je na ni napojen výsuv a ovládání teleskopického stožáru. K nabíjení bateriií to není , tomu je na stanici zdroj co dává těch 12 nebo 24V ss. navíc vedle zásuvky dobíjení bývá armatura na hudržování tlaku vzdchu v brzdné soustavě.Při nastatrování motoru auta se tyto 2 věci automaticky odpojí a zůstanou viset v hasičárně.

Takže tohle nemá s bateriema nic společného.
Doplňuji:
Raibeku, dobíjení baterií je 12V ne 230.a ještě k tomu střídavejch.To bys baterky poslal do háje. Takže nabíjení to určitě není.Vím to protože kolem toho chodím každej den v hasičárně.