Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 23.květen 13:16

Česká pošta by si především měla uvědomit, že už dávno nemá dominantní postavení na trhu. Obecně si myslím, že velký problém je přístup zaměstnanců k zákazníkovi.

Uvedu dva příklady, které se mi stávají opakovaně:
V naprosto nevhodnou otvírací dobu se vydávám na poštu a přemýšlím, jestli si ten, kdo schválil otvírací dobu uvědomil, že většina lidí přes den pracuje a na poštu má čas jít většinou až po práci, tj. odpoledne (kdy většinou pošta otevřeno nemá).
Plná pošta, otevřené dvě přepážky a dáma v letech za okýnkem je cítit potem a je nepříjemná, jak kdybych já mohl za to, že musí dělat práci, za kterou je placená. Pak na mě vyštěkne, že na tohle musím mít vyplněný (jiný) formulář. Chápu, že ona to asi říká často, ale od toho je tam. Opravdu super zážitek.

Služba „balík do ruky“ – čekám, že mi bude doručen do místa uvedeného odesílatelem. Celý den čekám doma, že mi má přijít balík a místo toho mi doručovatel v 15 hodin hodí do schránky rovnou papírek, že mě nezastihli a že si to mám vyzvednout od 16 hodin na místní poště, kde to ale do 18 hodin stejně pořád nemají.

Rozšíření předchozího: Balík měl dva dny zpoždění (dostal jsem zprávu, že mi budou doručovat balík a dva dny se nic nedělo). Šel jsem se zeptat na místní poštu, jestli tam něco nemám, arogantně na mě štěkli, že si to mám vyzvednout na hlavní poště v Brně, že to je snad úplně jasný a co je na tom tak nepochopitelného (i když jsem vždy předtím vyzvedával své zásilky na místní poště).

Využívání služeb České pošty proto omezuji na minimum, balíky si zásadně nechávám vozit od konkurenčních společnosti PPL/DPD/… a korespondenci se snažím maximálně využívat tu elektronickou.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 23.květen 13:19

Česká pošta by si především měla uvědomit, že už dávno nemá dominantní postavení na trhu. Obecně si myslím, že velký problém je přístup zaměstnanců k zákazníkovi.

Uvedu dva příklady, které se mi stávají opakovaně:
V naprosto nevhodnou otvírací dobu se vydávám na poštu a přemýšlím, jestli si ten, kdo schválil otvírací dobu uvědomil, že většina lidí přes den pracuje a na poštu má čas jít většinou až po práci, tj. odpoledne (kdy většinou pošta otevřeno nemá).
Plná pošta, otevřené dvě přepážky a dáma v letech za okýnkem je cítit potem a je nepříjemná, jak kdybych já mohl za to, že musí dělat práci, za kterou je placená. Pak na mě vyštěkne, že na tohle musím mít vyplněný (jiný) formulář. Chápu, že ona to asi říká často, ale od toho je tam. Opravdu super zážitek.

Služba „balík do ruky“ – čekám, že mi bude doručen do místa uvedeného odesílatelem. Celý den čekám doma, že mi má přijít balík a místo toho mi doručovatel v 15 hodin hodí do schránky rovnou papírek, že mě nezastihli a že si to mám vyzvednout od 16 hodin na místní poště, kde to ale do 18 hodin stejně pořád nemají.

Rozšíření předchozího: Balík měl dva dny zpoždění (dostal jsem zprávu, že mi budou doručovat balík a dva dny se nic nedělo). Šel jsem se zeptat na místní poštu, jestli tam něco nemám, arogantně na mě štěkli, že si to mám vyzvednout na hlavní poště v Brně, že to je snad úplně jasný a co je na tom tak nepochopitelného (i když jsem vždy předtím vyzvedával své zásilky na místní poště).

Využívání služeb České pošty proto omezuji na minimum, balíky si zásadně nechávám vozit od konkurenčních společnosti PPL/DPD/… a korespondenci se snažím maximálně využívat tu elektronickou.
Doplňuji:
Mě jako zákazníkovi je úplně jedno, jestli dcera doručovatelka nestíhá a má to nabitý. Když si zaplatím, že to chci do místa bydliště, tak to chci do místa bydliště.