Odpověděl/a – 26.březen 14:41
Dělal jsem obchodního zástupce i operátora v aktivním
telemarketingu.
Vždycky platí:
Když se budeš těchto zásad držet, půlka úspěchu je zaručena :)
Odpověděl/a – 26.březen 14:44
Dělal jsem obchodního zástupce i operátora v aktivním
telemarketingu.
Vždycky platí:
Když se budeš těchto zásad držet, půlka úspěchu je zaručena :)
Doplňuji:
Z vlastních zkušeností vím, že lidé, když slyší „nabízím slevu“
v tom hledají podraz nebo tak. Musíš říct „dám Vám slevu“.
Příklad na ulici: „Dobrý den, mám tady pro Vás jednu slevu, čeká tu právě na Vás!“.
To je další pravidlo. Lidé se při tom musí cítit výjimeční a ne si připadat, že jsou jedni ze stáda a všichni ostatní tu slevu také dostanou.