Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.březen 15:15

Copak na malou,to se rozdejchá.
Profesí,kde je tento problém aktuální každý den,je víc.
Někde jsem četl o jednom mládenci,který měl od mala takový sen – chtěl být strojvůdce. Poznávat cizí kraje,modravé dálky,vítr ve vlasech a tyhle věci.
Nějak ho to přešlo – po náhodné diskuzi s opravdovým mašinfírou – nemohl rozdejchat představu,jak za jízdy visí „jak vopice“ na boku lokomotivy – na stupačce – a ulevuje si,počasí nepočasí – okolí tratě má být udržované,aby větve nešlehaly do oken vlaku – ale spolehnout se na to nedá.......a tak.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.březen 15:21

Copak na malou,to se rozdejchá.
Profesí,kde je tento problém aktuální každý den,je víc.
Někde jsem četl o jednom mládenci,který měl od mala takový sen – chtěl být strojvůdce. Poznávat cizí kraje,modravé dálky,vítr ve vlasech a tyhle věci.
Nějak ho to přešlo – po náhodné diskuzi s opravdovým mašinfírou – nemohl rozdejchat představu,jak za jízdy visí „jak vopice“ na boku lokomotivy – na stupačce – a ulevuje si,počasí nepočasí – okolí tratě má být udržované,aby větve nešlehaly do oken vlaku – ale spolehnout se na to nedá.......a tak.

Doplňuji:
Na pilota jsem málem zapomněl:
Letectví
Piloti stíhaček většinou močí a kadí do neprodyšného pytlíku, v němž se moč chemicky změní v nepáchnoucí želé. Ve vícevrstvé kombinéze se ovšem k ‚ventilu‘ dostává dost špatně. Ženy to mají ještě horší. A tak se to prostě pustí do uniformy, což je lepší než pustit řízení. Minimálně dvě americké stíhačky F-16 totiž v posledních patnácti letech havarovaly proto, že pilot močil. Některý pilot před letem moc nepije, jenže i mírná dehydratace snižuje schopnost zvládat přetížení. V současnosti se testuje zařízení zvané AMXD. Pilot si před startem navleče na penis speciální kelímek, pilotka použije jakousi plenu. Od tohoto zařízení vede přes elektrickou pumpičku hadička do sběrné nádoby. (Net)