anonym
Odpověděl/a – 27.leden 22:59
Dle příspěvku v diskuzi, zřejmě není rádo pár primitivních
konzumentů (a šiřitelů) bulváru.
Média se teprve učí, jak prezentovat kampaně po vzoru ze světa, žel se
rychleji (dle místních zvyků), chytla těch pomlouvačných negativ a
objektivní profesionalita opět zaplakala. – Jakoby média dávala za pravdu
dlouhodobě kritickému postoji vůči 7. velmoci od čerstvého vítěze.
Historická paralela čistě náhodná? („Král je mrtev, ať žije
král!“ – r. 1422)
(Takže, ač ojediněle, aspoň někdy zasáhl rozumně admin.)
Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kr%C3%A1l_je_mrtev,_a%C5%A5_%C5%BEije_kr%C3%A1l
anonym
Odpověděl/a – 27.leden 23:16
Dle příspěvku v diskuzi, zřejmě není rádo pár primitivních
konzumentů (a šiřitelů) bulváru.
Média se teprve učí, jak prezentovat kampaně po vzoru ze světa, žel se
rychleji (dle místních zvyků), chytla těch pomlouvačných negativ a
objektivní profesionalita opět zaplakala. – Jakoby média dávala za pravdu
dlouhodobě kritickému postoji vůči 7. velmoci od čerstvého vítěze.
Historická paralela čistě náhodná? („Král je mrtev, ať žije
král!“ – r. 1422)
(Takže, ač ojediněle, aspoň někdy zasáhl rozumně admin.)
Doplňuji:
P.S. Není divu, že zahraniční tisk (např. německý), reagoval střízlivě
a v tučných nadtitulcích se objevovala shrnutí, jako „Mediální
fraška“ a „Styl jako na Ukrajině“.
(Zase jsme si uřízli obrázek, jenž nás řadí blíže k
„Balkánu“).
Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kr%C3%A1l_je_mrtev,_a%C5%A5_%C5%BEije_kr%C3%A1l