anonym
Odpověděl/a – 5.prosinec 10:50
http://www.odpovedi.cz/otazky/ztraceny-doklad-k-reklamaci
http://business.center.cz/business/pravo/zakony/spotrebitel/ http://business.center.cz/business/pravo/zakony/registracni_pokladny/cast1.aspx
Otázka postrádá smysl s ohledem na technicistní bariéry a nevyužitelnost ve vlastní praxi. Bohatě postačuje kvalifikovaně a důsledně využívat stávající právní úpravu.
Zdroj: http://www.decathlon.cz/html/sluzby.html
anonym
Odpověděl/a – 5.prosinec 20:39
http://www.odpovedi.cz/otazky/ztraceny-doklad-k-reklamaci
http://business.center.cz/business/pravo/zakony/spotrebitel/ http://business.center.cz/business/pravo/zakony/registracni_pokladny/cast1.aspx
Otázka postrádá smysl s ohledem na technicistní bariéry a nevyužitelnost ve vlastní praxi. Bohatě postačuje kvalifikovaně a důsledně využívat stávající právní úpravu.
Doplňuji:
ad kapka, psal jsem věcná fakta, tedy nic osobního.
Vše, o čem s údivem píšeš, už dávno existuje u mnohých
obchodníků – ale VŽDY je podmíněno osobní registrací a vydáním karty
(nebo podobné členské kartičky), kdy na tvé zákaznické číslo
registrují tvé nákupy (u pokladny je nutno nahlásit členství nebo
předložit kartu) . Ty žádnou elektronickou účtenku nedostaneš, jen je
zaznamenán osobní a ne anonymní nákup.
Navíc běžní zákazníci nakupují v nějakých módních a
specializovaných obchodech spíše výjimečně.
Proto jsem vložil dotyčné webovky do zdroje – z něj je názorně
patrné, že prodává značkové (drahé) sportovní zboží a má pouhé
2 prodejny v celé ČR (Ostrava a Liberec) – viz důkaz:
http://www.decathlon.cz/html/prodejny.html
Proto také ta glosa o chabé aplikaci pro masovou klientelu v běžném
životě.
V zásadě je to celé o vstřícnosti obchodů vůči svým zákazníkům, a
ta je u nás na mizivé úrovni. O víkendu jsem se vrátil ze Salzburgu a
služby tam a u nás, to je fakt nebe a dudy.
Také proto je Rakousko turistickou velmocí a z cestovního ruchu má lví
podíl svého HDP (téměř nemá průmysl a i jedinou jadernou elektrárnu
zazdilo těsné referendum). Přes 67 let pečlivě budovalo terciální sektor
a soukromé živnostníky, zatímco u nás vše chátralo a z hesla „Náš
zákazník, náš pán“ zůstalo jen prázdné a přežilé klišé.
Zdroj: http://www.decathlon.cz/html/sluzby.html