Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.prosinec 9:36

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.prosinec 9:59

Doplňuji:
V případě reklamace nevidím právě výhodné, aby Vaše trumfy (= účtenka a s tím spojená ochrana spotřebitele) spravoval sám obchod.
Dovedu si živě představit, k čemu by to vedlo…

„Omlouváme se, ale Vaši reklamaci bohužel nelze uplatnit, neboť data o Vašem nákupu (již) nejsou k dispozici. Díky technické chybě datového úložiště našeho poskytovatele není možné tato data ověřit. Obraťte se prosí přímo na firmu xy…, která nám služby datového úložiště poskytuje“

Stejně bych si papírové účtenky dál schovával.
Není na tom nic těžkého. Koupím-li něco dražšího (nad 1000,– Kč), účtenku dám hned po nákupu do šuplíku (jeden jsem přímo k tomu účelu vyčlenil). Když je potřeba něco reklamovat, otevřu šuplík.
Je to jen o návycích ;)