Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.listopad 22:01

stojím vždy… nejednou se mi stalo, že jsem na brzdě nestál a auto pomaličku třeba couvalo a já si toho ani nevšim…

honza19hk …kdybys znal princip vzduchových brzd, tak bys věděl, že pokud tlak vzduchu klesne, auto se zabrzdí a ani se nerozjedeš… funguje to přesně naopak a je to logické…pokud by brzdy přestaly fungovat při úniku vzduchu, pak by takové auto nemohlo ani na cestu…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.listopad 1:48

stojím vždy… nejednou se mi stalo, že jsem na brzdě nestál a auto pomaličku třeba couvalo a já si toho ani nevšim…

honza19hk …kdybys znal princip vzduchových brzd, tak bys věděl, že pokud tlak vzduchu klesne, auto se zabrzdí a ani se nerozjedeš… funguje to přesně naopak a je to logické…pokud by brzdy přestaly fungovat při úniku vzduchu, pak by takové auto nemohlo ani na cestu…
Doplňuji:
honza19hk … to je sice hezké, ale ve standardní pozici – bez vzduchu – jsou pakny v poloze zabržděno a dokud nenatlakuješ vzduch, neodbrzdí se – tedy odbrždují se tím, že do nich přivedeš vzduch a zabrzdí se vypuštěním… není to naopak, jak si myslíš, tatru nerozjedeš aniž bys měl minimálně osm natlakováno… a důvod už sem říkal… tak že pokud se ti urve jedna hadice, systém brzd je dvouokruhový a jistící ventil zamezí tomu aby ti utekl vzduch i z druhého okruhu… o tom, jak to funguje v soustavě, když zmáčkneš brzdu nebo zatáhneš ruční brzdu ses měl dovědět už v autoškole…s ka­palinovou brzdou to srovnávat nemůžeš, tam to platí naopak – pokud uteče kapalina, je kolo odbržděné… a taky to nemůžeš srovnávat se vzduchokapalinovou brzdou, která na tatře rozhodně není, a která funguje jako kapalinová akorát s tím, že obsahuje vzduchový posilovač…tohle mají třeba avie… pokud jezdíš trucktrial, je-li to vůbec pravda, tak se to nauč, mě to učit nemusíš, já to přímo vyučuji v autoškole ostatní, osm let sem jezdil na kamionu, nyní krom té autoškoly na buse…