Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.září 19:10

Petice je podle mě k ničemu, jen byste byli za ufňukánky. Jestli chcete učitele vyšachovat, chce to tvrdší hru, chce to dokázat škole že je to neschopnej pedagog a že nemá u žáků respekt :) Napadá mě jediná věc, a to kompletně sabotovat proces známkování, ale museli byste se na tom domluvit celá třída a nesmělo by vám záležet na známce (v pololetí o nic nejde). Všichni do jednoho byste se pak normálně učili a fungovali při výuce dál, ale při jakýmkoli zkoušení byste nevydali ani hlásku a při písemkách byste celá třída odevzdali jen prázdný papíry. Na čtvrtletní rodičovský schůzce byste pak měli celá třída (všech 30 žáků nebo kolik) z matematiky pětku a to bys viděl co by se dělo za věci…

Ale to je jen takovej nápad, rozhodně bych takovouhle velkou akci nepodnikal jen kvůli jednomu zkoušení ze zlomků…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.září 19:33

Petice je podle mě k ničemu, jen byste byli za ufňukánky. Jestli chcete učitele vyšachovat, chce to tvrdší hru, chce to dokázat škole že je to neschopnej pedagog a že nemá u žáků respekt :) Napadá mě jediná věc, a to kompletně sabotovat proces známkování, ale museli byste se na tom domluvit celá třída a nesmělo by vám záležet na známce (v pololetí o nic nejde). Všichni do jednoho byste se pak normálně učili a fungovali při výuce dál, ale při jakýmkoli zkoušení byste nevydali ani hlásku a při písemkách byste celá třída odevzdali jen prázdný papíry. Na čtvrtletní rodičovský schůzce byste pak měli celá třída (všech 30 žáků nebo kolik) z matematiky pětku a to bys viděl co by se dělo za věci…

Ale to je jen takovej nápad, rozhodně bych takovouhle velkou akci nepodnikal jen kvůli jednomu zkoušení ze zlomků…
Doplňuji:
Měli sme fyzikářku která byla podobnýho ražení. Devadesát procent třídu u ní propadalo, já byl mezi těma co se drželi na čtyřce (moje známky byly: 1,3,3,4), den před pololetním vysvědčením mi oznámila že jsem u ní propadl :)) To mě fakt dostalo. Zved sem ruku, jentak opatrně ale jak se na mě podívala, už sem toho litoval. I když sem věděl že sem v právu, srce bušilo jako nikdy a sem měl naděláno. „CO CHCETÉÉ“ prej na mě :) já na to, jestli to není nedorozumění, že nechápu jak sem moch propadnout, když mám 1,3,3,4 :) Začala na mě řvát že to teda nemám, a co si to vůbec dovoluju. Naštěstí ona ty známky zapisovala žákům i do seštitu, to sem měl jediný štěstí. Vytrhla mi sešit z ruky, prolistovala a zakroutila zklamaně hlavou. Čekal sem omluvu a vysvětlení, místo toho se mi dostalo akorát jejího povzdychnutí: „to je teda divný, já tu mám v notýsku samé pětky“. Z milosti mě nakonec dala čtyřku…

Jednou už sem tu o ní psal, měla postižený dítě a tak si to prostě vybíjela na nás zdravejch. I takoví učej na školách.