Odpověděl/a – 20.červen 1:35
Odpověděl/a – 20.červen 1:53
Doplňuji:
Známej, kterej má teď vysoce prosperující firmu mi kdysi vyprávěl
příběh.
Když začínal podnikat, tak byla v sousedství ještě jedna firma podobnýho
zaměření. Internetový reklamy a všechno okolo, to se u nás tenkrát
teprve rozjíždělo a ta konkurenční firma právě pár takovejch reklam na
internetu měla, ale protože to bylo všechno v počátcích, tak ta
internetová firma co u ní měli ty reklamní banery, ta tenkrát ještě
neměla jištěný odfiltrování clicků ze stejný IP adresy. Ty banery totiž
fungovaly/fungujou tak, že obchod si nechá udělat reklamu u nějaký tý
internetový firmy která se tímhle zabejvá a tý pak platí určitou částku
za určitej počet kliknutí na tu konkrétní reklamu, poněvač se
předpokládá, že co click, to novej zákazník, no ale protože tenkrát
neměli okoučovaný ty IP adresy, tak známej udělal to, že všechny svý
zaměstnance zapřáhnul přes vejkend do práce, ale místo toho aby normálně
pracovali, tak jim tam navez počítače, udělal jim tam internetovou
místnost, a všichni zaměstanci povinně celou sobotu a neděli klikali na
banery tý druhý firmy :)))
Asi do půl roku konkurence klekla…
Takže takhle se u nás kdysi dělal byznys 🙂