Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.květen 20:19

Už na fotkách je poznat, že plastové doplňky mají světleší odstín červené a horší lesk. Pravá strany předního nárazníku je opravovaná. Pod zadníma zvětlama už leze koroze.
Jinak to co tady je popisováno jako tuning je ve skutečnosti tuzing. Je to krásně vidět při otevření kapoty, " navrch huj vespod fuj "
Podle toho jak je pečováno o motor je předpoklad, že podobně je pečováno o podvozek a další díly, které nejsou vidět. Já bych do toho nešel navíc eko-daň minimálně 5000 Kč.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.květen 22:55

Už na fotkách je poznat, že plastové doplňky mají světleší odstín červené a horší lesk. Pravá strany předního nárazníku je opravovaná. Pod zadníma zvětlama už leze koroze.
Jinak to co tady je popisováno jako tuning je ve skutečnosti tuzing. Je to krásně vidět při otevření kapoty, " navrch huj vespod fuj "
Podle toho jak je pečováno o motor je předpoklad, že podobně je pečováno o podvozek a další díly, které nejsou vidět. Já bych do toho nešel navíc eko-daň minimálně 5000 Kč.
Doplňuji:
Ta dvijková Ibiza je to to samé jen v bílém, navíc na 1.4 najeto 329600km je dost.
Ke všemu dvojková Ibiba není zinkovaná kastle a je to hnilák. Nebrat.
Koukám že sleduješ jen velmi levné auta. Jestli chceš něco takto levného a celkem slušného aby to nehnilo tak kokni na Peugeot 306 s motorem 1.6. Nechají se taky koupit levně a jsou to celkem držáci na korozi. Motor je ceklem živej. Neni nic horšího než koupit hnilku.