Odpověděl/a – 9.květen 15:25
Úhrn příjmů od všech zaměstnavatelů, když máte živnost, doložíte
úplně stejně, jako kdybyste živnost neměl – potvrzením od
zaměstnavatelů o zdanitelných příjmech.
Plus do daňového přiznání uvedete své příjmy a výdaje na živnost,
které rozepíšete v příloze 1 daňového přiznání.
Podkladem pro výpočet základu daně z §7 (z podnikání) jsou daňové
doklady, které vystavujete (v daňové evidenci příjmové a výdajové
pokladní doklady), případně faktury vydané a přijaté a vnitřní
účetní doklady, pokud byste vedl účetnictví.
Odpověděl/a – 9.květen 15:43
Úhrn příjmů od všech zaměstnavatelů, když máte živnost, doložíte
úplně stejně, jako kdybyste živnost neměl – potvrzením od
zaměstnavatelů o zdanitelných příjmech.
Plus do daňového přiznání uvedete své příjmy a výdaje na živnost,
které rozepíšete v příloze 1 daňového přiznání.
Podkladem pro výpočet základu daně z §7 (z podnikání) jsou daňové
doklady, které vystavujete (v daňové evidenci příjmové a výdajové
pokladní doklady), případně faktury vydané a přijaté a vnitřní
účetní doklady, pokud byste vedl účetnictví.
Doplňuji:
Zapomněla jsem jako „daňové doklady“ v daňové evidenci zmínit výpisy
z účtu, jestli máte účet pro potřeby podnikání. (Mít ho nemusíte, ale
když už jo, tak ho zase nemůžete používat jako soukromý.)